کد خبر : 32591
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 12:58
-

بازیکنان جدید دبیری نیامده حاشیه ساز شدند

بازیکنان جدید دبیری نیامده حاشیه ساز شدند
دو تن از بازیکنان دبیری مورد غضب سرمربی قرار گرفته و از حضور در تمرینات منع شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصاحبه قائم مقام باشگاه دبیری دردسرساز شد(اینجا) و دو بازیکن این تیم به نشانه اعتراض در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند.

پس از اینکه فرزین دبیری در مصاحبه ای اعلام کرد که دو بازیکن لیگ برتری جذب این تیم شده اند و نامی از مجید ایرجی در این مصاحبه نبرد،ایرجی و سپه باشگاه را تهدید کردند که در صورت عدم ثبت قرارداد در هئیت فوتبال حاضر به شرکت در تمرینات تیم نیستند که این حرف به مذاق سرمربی این تیم اصغری مقدم خوش نیامده و عذر هر دو بازیکن را خواسته است.

طبق شنیده ها چند بازیکن باتجربه تیم در این مورد با اصغری مقدم حرف زده اند تا زمینه بخشوده شدن این دو بازیکن فراهم شود ولی اصغری مقدم راضی به برگشت ایرجی به تمرینات نمی باشد ولی احتمال بخشیده شدن سپه در روزهای آینده وجود دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزي شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

اقا اقتدار داشته باش رحم نکن

شهسواري شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

اگر خوب هستن جناب سرمربی ببخش

تبریزی شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

وقتی یه بچه رو که تا دیروز دنبال یه تیم میگشت بازی کنه میزارن مربی تیم لیگ برتری همین میشه دیگه آخه یه تیم محلی هم به اصغری مقدم نمیدن چه برسه تیم با سابقه دبیری!! آقا افشین تا دیر نشده این بچه بازی رو تموم کن وگرنه آبروی چندین ساله دبیری رو میبری بخدا!!

طرفدارررررررر شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

این اقای قائم مقام همیشه دردسر سازه دیگه !!!
قائم مقام !!!!!!!!!!!!!!!

ليدر شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

اخه یه بچه که میاد میشه قائم مقامه تیمه باباش به این شخص میگن قائم مقام !!!!!!؟؟ اخه وقتی میگن فرزین ابراموویچ همین میشه دیگه !!! ابلیمو ویچم نیست !!!!کجا مدیریت کردی که به این لقب رسیدی اخه شما !!!! اینم از طرز مصاحبه هاتون !!

فرزين شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

و باز هم سری جدیده دردسرهای فرزین ۶٧٢٩٧٣٧۴٩۴٧….
فیلمه امشب سینماهای تبریز

نام ... شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

مجید زارعی با اقای سپه بازم برنامه تعویض مربی دارن،…. مجید زارعی برو دست فرهاد فخیمو ببوس،

طرفدارررررررر یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۱

نه دیگه نشد، از اون ور به قضیه نگاه کنین متوجه می شین یعنی چی؟ سپه بخشوده می شه، ایرجی اما نه. یعنی پازل تکمیل شده، ف.ف – م.ز – ا.س به به چه شود. خ خخخخخخخخخ خ

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۱

Afshin ke emsall asan nabayad bazi konee valii bazam in majid zaree bar migardoneakharesh nafahmidim che giiriii daree in majiddd pishe afshin

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

بازم این حسودای از فوتسال بی خبر پیداشون شد فقط موقعی که مجید زارعی و افشین سپه وفرهاد فخیم مصاحبه میکنن =یدا شون میشه جیزی از فوتسال هم سرشون نمیشه البته اینا همونایی هستن که میگن حق مارو خوردن ما باید به جای فرهاد فخیم و افشین سپه باید تو تیم بودیم والله اگه این دو سه نفر بازیکن فولاد گستر فوتسالشون تموم بشه فوتسال تبریز هم تموم میشه شما به اینا نرسید برید راجع به اون سه تا خط خورده تیم مس که دوتاشون حتی یه بازی تو لیگ نکردن ببین چطور دارن حمایت میکنن اونوقت شما دارین بازیکنی متل افشین و فرهاد و مید رو تخریب میکنین باید غیر بومی بازی کنن دو تا فحش بدن به ما برن بشن ادم خوبه اقای محترم

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

agha torokhoda in kalame joys ro bezar to kamenta moshgela hame hale… joysssss