کد خبر : 32648
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 10:43
-

غیاثی:تمام نفرات تیم قم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند

غیاثی:تمام نفرات تیم قم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند
سرمربی تیم فوتسال قم از برنامه این تیم برای حضور در لیگ برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال قم از برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضوری قوی در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.‌
سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: این اردو در نخستین هفته ماه مبارک رمضان به مدت پنج روز در منطقه‌ای ‌خوش آب و هوا در شهرستان ملایر استان همدان برگزار می‌شود و بازیکنان تیم فوتسال قم زیر نظر کادر فنی تیم به تمرین می‌پردازند.

وی ادامه داد: ۲۳ روز دیگر به آغاز هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و در این فرصت باید با برنامه‌ریزی منسجم در راه آماده‌سازی تیم فوتسال قم اقدامی مهم را انجام می‌دادیم که ‌برای همین منظور با موافقت مدیریت، این تیم برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی شهرستان ملایر می‌شود و تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال قم خاطرنشان کرد: اردوی آماده‌سازی فوتسال قم در شهرستان ملایر به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت و ‌بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه‌های آماده‌سازی تیم خواهند پرداخت تا با بهترین شرایط آماده حضور در لیگ جدید شوند.

وی در پاسخ به اینکه سرانجام چه نامی بر روی این تیم نهاده می‌شود،‌ تصریح کرد: ما منتظر نهایی شدن مذاکرات با چند حامی مالی هستیم تا یکی از آنها را برای حمایت صد درصد از تیم فوتسال قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور معرفی کنیم و نام تیم مشخص شود.

غیاثی ابراز کرد: برنامه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر نیز مشخص شده است و بر اساس این برنامه، تیم فوتسال قم در نخستین هفته بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز نوزدهم تیر ماه در مقابل تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان از تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر فوتسال قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: حرکت برای آماده‌سازی تیم فوتسال قم در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتری کمی دیر آغاز شده زیرا در ابتدای کار مدیریت تیم مشخص نبود و در ادامه بر سر موضوع انتخاب سرمربی تیم زمان زیادی از دست دادیم و الا هم اکنون تیم فوتسال قم باید تمرینات بدنسازی خود را پشت سر می‌گذاشت و وارد تمرینات تاکتیکی می‌شد.

سرمربی تیم فوتسال قم با بیان اینکه این تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد، اضافه کرد: تمام نفرات تیم فوتسال قم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند و این دقیقا همان موضوعی بود که سال‌ها به دنبال آن بودیم، یعنی تیمی داشته باشیم که همه تشکیلات شامل نفرات بومی استان قم باشد.

وی اضافه کرد: تغییر چندانی در ترکیب تیم فوتسال قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور انجام نداده‌ایم و به غیر از ابوالقاسم اروجی که راهی تیم تاسیسات دریایی تهران شده، سایر نفرات حفظ شده‌اند و محمدحسین کوهستانی از دبیری تبریز و میثم ایلانلو از منصوری قرچک را به تیم اضافه کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حامیان قیاسی شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

اقای قیاسی ما هوادارا پشتت هستیم.فقط خواهشا به حرفت عمل کن و بازیکن غیره بومی نگیر .این بازیکن ساوه ای ضعیفم که اومده تست بده ردکن بره.از اون بهتراشو تو شهرمون داریم

حسن شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

جناب آقای غیاثی بزرگوار دست شما درد نکنه که این تیم را نگه داشتی ومردم قم و مسئولین و بازیکنان شما را دوست دارند و بحمدالله موفق بوده و خواهی بود بنده هم در خدمتگزاری حاضرم خدا به شما سلامتی بدهد

هادی شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

اقای قیاسی ما تو قم بازیکن زیاد داریم مثلا حسن روشن…محمد رمضانی..سعید قلندر….حامد قلی زاده….از اینا استفاده کن خواهشا…

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

اقای غیاثی ما هوادارها هم قسم شدیم بخاطر نامردیهایی که امسال با تیم شهرمان از طرف دشمنان دوست نما شد یکپارچه به تیم کمک کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیره به امید موفقیت