کد خبر : 32680
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 14:42
-

مراسم معارفه خوراکچی برگزار شد

مراسم معارفه خوراکچی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه معارفه محمود خوراکچی سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره در محل تالار هتل جهانگردی اصفهان انجام شد. در این جلسه مهندس وعیدی مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند ، ناصر جنتی عضو هیات مدیره ، علی جنتی رئیس هیات مدیره باشگاه ، کادر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه معارفه محمود خوراکچی سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره در محل تالار هتل جهانگردی اصفهان انجام شد.
در این جلسه مهندس وعیدی مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند ، ناصر جنتی عضو هیات مدیره ، علی جنتی رئیس هیات مدیره باشگاه ، کادر مدیریتی ، اعضاء کادر فنی و بازیکنان حضور داشتند.
در ابتدا مدیرعامل باشگاه سخنانی را در خصوص درخواست از هیات مدیره پیرامون حمایت همه جانبه تا پایان فصل را خواستار شد.
سپس مهندس وعیدی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند درخصوص اهداف باشگاه ، اخلاق مداری و حضوری پرقدرت در لیگ فوتسال امسال سخن گفت.
ناصر جنتی دیگر سخنران این جلسه بود که ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به کلیه اعضا خیر مقدم گفت.
علی جنتی رئیس هیات مدیره باشگاه دیگر سخنران این مراسم بود که گفت: امسال با وسواسی خاص و بین چندین گزینه کلیه اعضا در انتخاب آقای خوراکچی به نقطه اشتراک رسیدند.
وی گفت: امسال با هدف قهرمانی استارت تمرینات را می زنیم و انشااله با قدرت و با تجربه کافی طی سالهای قبل با کادرفنی و بازیکنانی با انگیزه و باتجربه به استقبال لیگ فوتسال خواهیم رفت.
لازم به ذکر است محمود خوراکچی سرمربی جدید تیم نیز در صحبتهایی گفت گیتی پسند با توجه به اینکه برند فوتسال ایران و آسیاست پتانسیل قهرمانی را دارد و ما نیز با همین هدف کار را آغاز می نماییم.
گزارش تصویری این مراسم را مشاهده کنید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

ایشون اگه مربی بود شهرداری ساوه را تو لیگ نگه میداشت حداقل.متاسفم ایشون فقط زبون دارن

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

یادت نره همین که افتخاردادتیمتون روتحویل بگیره بایدخداروشکرکنید