کد خبر : 32620
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 10:11
-

مشخص است کسی که هر دو هفته یکبار در دفترش حاضر شود، دعوتنامه را نمی‌بیند!/باید اساسنامه فدراسیون را کنار بگذاریم و از منویات شما استفاده کنیم

مشخص است کسی که هر دو هفته یکبار در دفترش حاضر شود، دعوتنامه را نمی‌بیند!/باید اساسنامه فدراسیون را کنار بگذاریم و از منویات شما استفاده کنیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال پاسخ جدیدی به اظهارات رئیس کمیته فوتسال ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با انتقاد از رئیس کمیته فوتسال، گفت: اگر هر فردی بخواهد مستقیم به هیات رئیسه فدراسیون گزینه سرمربیگری تیم ملی بدهد، کمیته فنی دیگر معنا نخواهد داشت.
عباس ترابیان درباره صحبت‌های سید رضا افتخاری مبنی بر اینکه دعوتنامه حضور در جلسه کمیته فنی و توسعه دیر به دستش رسیده بود، اظهار کرد: من متوجه این موضوع نمی‌شوم. تمام اعضا حداقل دو روز قبل از جلسه در جریان بودند و دعوتنامه‌ها دستشان بود. چطور خانم رمضانی خودش را از اهواز به تهران رساند ولی بعضی‌ها با اینکه در فدراسیون بودند، به جلسه نیامدند.

وی با طعنه نسبت به حضور کم افتخاری در فدراسیون فوتبال، افزود: خب مشخص است کسی که هر دو هفته یکبار در دفترش حاضر شود، دعوتنامه را نمی‌بیند. ما که نمی‌توانیم دعوتنامه به خانه اعضا یا ادارات دیگر و یا کشورهایی که به آن سفر می‌کنند، بفرستیم!

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه با افتخاری و یا هیچ فرد دیگری دعوا ندارد، گفت: افتخاری اعلام کرده که سطحش به سطح جلسه کمیته فنی نمی‌خورد. شما که سطحت بالاتر است، تکلیف همه را مشخص کن. با این حساب اساسنامه فدراسیون فوتبال کشک است و باید آنرا کنار بگذاریم تا از منویات شما استفاده کنیم.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که تکلیف جلسات بعدی کمیته فنی چه خواهد شد، اظهار کرد: من باید با کفاشیان صحبت کنم و ببینم نظرش درباره کمیته فنی چیست. اگر قرار باشد همه با هیات رئیسه به صورت مستقیم کار کنند و گزینه سرمربیگری تیم ملی را به هیات رئیسه بدهند که دیگر کمیته فنی معنا ندارد. ما بنزین اضافه نداریم که به این جلسات برویم. به ما نه حقوق می‌دهند و نه این برخوردها، در شان و شخصیتمان است. اگر در آینده هر اتفاقی هم برای تیم ملی افتاد خود افتخاری باید جوابگو باشد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.