کد خبر : 32714
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 9:27
-

صادقی: تنها ۸ بازیکن داریم که همه بومی هستند/قرارداد همه بازیکنان به پایان رسیده است

صادقی: تنها ۸ بازیکن داریم که همه بومی هستند/قرارداد همه بازیکنان به پایان رسیده است
رضا صادقی با اشاره به شرایط تیم کاشی نیلو در آستانه آغاز لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ برتر با حضور 8 بازیکن جذب شده باشگاه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا صادقی با اشاره به شرایط تیم کاشی نیلو در آستانه آغاز لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ برتر با حضور ۸ بازیکن جذب شده باشگاه آغاز شد.

وی افزود: متاسفانه فصل قبل که کاشی نیلو به لیگ برتر صعود کرد قرارداد یک ساله تمام بازیکنان به پایان رسید و این مسئله کار ما را برای این فصل بسیار سخت کرده است.

سرمربی تیم کاشی نیلو با بیان اینکه سیاست باشگاه برای حضور در فصل جدید جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی است، گفت: با وجود فرصت کمی که تا آغاز لیگ داریم تاکنون تنها موفق به جذب ۸ بازیکن شده‌ایم که البته همه آنها بومی هستند.

وی بیان کرد: از طرفی با توجه به اینکه در ابتدا قرار بر واگذاری امتیاز تیم بود، بودجه متوسطی هم برای این فصل در نظر گرفته شده و باید با همین مقدار بضاعت و تلاش بیشتر برای جذب سریع بازیکنان و رسیدن به هماهنگی در تمرینات، برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.

صادقی تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال میدانی بسیار سخت است و ما باید با تلاش مسئولان باشگاه در جذب سایر بازیکنان مورد نظر تسریع کنیم هرچند که براساس توافق اولیه هدف اصلی باشگاه در فصل جدید جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی است با هر نتیجه‌ای که رقم بخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

آقای افضل این رسمش نبود که این بچه های کاشی را ول کنی و بری یادت این بچه ها تلاش کردن و قهرمان شدند و حالا شما تبریزین.قرداد خوب بستین .نوش جونتون از لحاظ فنی شکی نیست شما بهترین هستی ولی یکم معرفتم بد نیست آدم داشته باشه.

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

آقارضا آبروتا روی این تیم نزار مسئولین این باشگاه اصلابه فکراین تیم نیستن وبه فکرمسائل خودشونن

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

علی افضل فقط ۵۰۰۰ متر کاشی گرفتی برا خودت میخواستی حق و حقوق بچه ها را هم بگیری همین بچه های که همه جوره باهات ساختند و برات کم نزاشتند و با قرار داد کم همه جوره راه اومدند

مسعود یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

فقط رضا آبگون.بازیکن جوان اصفهانی.إی کاش بمونه کاشی نیلو تا به جایگاه اصلیش برسه