کد خبر : 32744
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 12:50
-

خوش و بش و مذاکره شمسایی با رضا حیدریان برای حضور در تاسیسات

خوش و بش و مذاکره شمسایی با رضا حیدریان برای حضور در تاسیسات
وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی با رضا حیدریان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در این تیم باشگاهی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا حیدریان از جمله افرادی بود که وحید شمسایی پیش از بستن تیم تاسیسات دریایی برای فصل آینده به شدت دنبال وی بود تا به هر طریقی با کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در این تیم باشگاهی همکاری کند.

شمسایی و حیدریان که این روزها و در ماه رمضان برای تیم ستارگان بازی می‌کنند، جمعه و شنبه شب با هم خوش و بش کرده و مذاکراتی انجام دادند.

شمسایی در این خصوص گفت: رضا، اسطوره فوتسال است. من شب گذشته هم به او گفتم که در هر جایگاه و پستی که بخواهد می‌تواند در تیم تاسیسات قرار بگیرد.

سرمربی تاسیسات تاکید کرد: رضا حیدریان آنقدر بزرگ است که من همیشه به احترامش بلند می‌شوم. دوست دارم او در کنار ما باشد. رضا خودش را از فوتسال دور می‌کند و قدر خودش را نمی‌داند در حالی که خودش نمی‌داند چقدر بزرگ است.

شمسایی خاطرنشان کرد: حیدریان به من گفت که کادر تیمت را با آدمهای خوب و قوی بسته‌ای. در هر صورت من از او خواستم که به ما اضافه شود. احتمالا او در همین روزها سر تمرین تیم بیاید.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.