کد خبر : 32727
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 11:58
-

در لیست لوکوموتیو ازبکستان برای جام باشگاههای آسیا هستم/ صلاح نبود به گیتی‌پسند بروم

در لیست لوکوموتیو ازبکستان برای جام باشگاههای آسیا هستم/ صلاح نبود به گیتی‌پسند بروم

مجید تیکدری‌نژاد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با ازبک ها و تمایل آنها برای حضورم در ترکیب لوکوموتیو در جام باشگاههای آسیا، امروز قرارداد رسمی ام برای بررسی و امضاء به ایمیلم ارسال شده است. وی افزود: آنها با مذاکرات قبلی

مجید تیکدری‌نژاد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با ازبک ها و تمایل آنها برای حضورم در ترکیب لوکوموتیو در جام باشگاههای آسیا، امروز قرارداد رسمی ام برای بررسی و امضاء به ایمیلم ارسال شده است.

وی افزود: آنها با مذاکرات قبلی نامم را در لیست خود به AFC اعلام کرده اند و در صورتی که شرایط مالی مدنظرم هم انجام شود قطعا برای این تیم در رقابت‌های اصفهان به میدان خواهم رفت و انشاالله بتوانم به عنوان یک بازیکن ایرانی برای آنها مثمرثمر باشم.

بازیکن فصل گذشته رسالت کرمان که شنیده می‌شد در آستانه پیوستن به گیتی‌پسند اصفهان است گفت: علاقه زیادی برای خدمت به آقای محمود خوراکچی داشتم اما به هر حال شرایط سنی و سال‌های آخری که باید فوتسال بازی کنم باعث شد تا تصمیمی ریسکی نگیرم و با کمال احترام به فکر پیشنهادات بعدی خود باشم. صلاح نبود به باشگاه بزرگ گیتی‌پسند بروم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

جونم پسرمودب

فوتسالی یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

من نمیدونم از این برا چی هی مصاحبه می گیرین؟
بابا بجای مصاحبه یه تیم براش پیدا کنید بره گناه داره الکی این همه خودشو تو چشم نکنه
تو لیگ برتر اونقدر بازیکن ها ضعیف شدن ازبک ها از لیگ یک میان بازیکن بگیرن؟
آقای شمس اصلا معرف شما نیستند هیچکس هم خبر نداره واقعا جای تاسف برا شمس

شهروند کرمانی جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

برای شما که تواین سایت معتبر این کامنت رو میذاری واقعا متاسفم.
قبل از اینکه مجید تیکدری تو تیم رسالت کرمان ولیگ یک بازی کنه تو بهترین تیم های ایران (استقلال ،تام ایران خودرور،گیتی پسند،….. و تیم ملی ایران بازی کرده .برواسامی بازیکنای تیم ملی فوتسال ایرانو مرور کن مجید تیکدری کناربزرگان فوتسال ایران امثال مرحوم بابک معصومی، محمد رضا حیدریان و وحید شمسایی چند سال بازی کرده وچند عنوان قهرمانی رو توآسیا به همراه این تیم تو کارنامه اش داره ونیازی نیست کسی براش تیم پیدا کنه و توچشم بره .تیم رسالت حقش بود امسال تیم لیگ برتر بازی کنه ولی قسمت نشد .حرف آخر: بعنوان یک مربی فوتسال و یک شهروند کرمانی برای مجید تیکدری که شناسنامه فوتسال استان کرمان هست آرزوی موفقیت دارم.