کد خبر : 32722
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 11:18
-

منتی سر شمسایی نداریم، تاسیسات نماینده ایران است/ سکوت هیات‌رئیسه فوتسال نسبت به تیم‌ملی تلخ است

منتی سر شمسایی نداریم، تاسیسات نماینده ایران است/ سکوت هیات‌رئیسه فوتسال نسبت به تیم‌ملی تلخ است

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ایمیلی در خصوص پیشنهاد تیم رقیب نماینده ایران دریافت کردیم که چند بازیکن ما را مشخص کرده و خواستار اعلام دستمزدشان برای جام باشگاههای آسیا شده بودند که هرگز نگذاشتیم به مرحله رقم برسد و همان جا همه چیز را

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ایمیلی در خصوص پیشنهاد تیم رقیب نماینده ایران دریافت کردیم که چند بازیکن ما را مشخص کرده و خواستار اعلام دستمزدشان برای جام باشگاههای آسیا شده بودند که هرگز نگذاشتیم به مرحله رقم برسد و همان جا همه چیز را تمام کردیم.

وی افزود: حقیقت این است هر تیمی که از ایران در آسیا حضور داشته باشد، وظیفه خود می‌دانیم که کمک کنیم. چراکه سال گذشته از بابت عدم همکاری سختی‌های زیادی کشیدیم و انتظارات برآورده نشد. با وحید هم صحبت کردیم و گفتیم هر بازیکنی از ما می‌خواهد نه نمی‌گوییم و هر کاری کرده‌ایم از روی تعارف نبوده است.

مالک باشگاه دبیری تبریز در خصوص آخرین روند آماده‌سازی تیمش نیز ابراز رضایت کرده و گفت: الحمدالله یک اردوی خوب در شمال داشتیم و حضور اصغری مقدم و کارلوس باعث شد تا تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم. تمرینات از روز دوشنبه هفته قبل شروع شده بود و دوران بدنسازی در حال سپری شدن است. از هفته‌های آینده هم بازی های تدارکاتی را آغاز خواهیم کرد.

دبیری با امتناع از بیان اینکه تیمش را امسال برای قهرمانی بسته متذکر شد: خوبی لیگ امسال این است که میان تیم‌هایی که در آن حضور دارند نفرات خوب تقسیم شده‌اند. خود تاسیسات دریایی، مس سنگون، منصوری قرچک و گیتی‌پسند بازیکنان خوبی گرفته‌‎اند و این قدرت را در میان مدعیان تعدیل خواهد کرد. به نظر من امسال شرایط خوبی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت تیم ملی اشاره کرده و گفت: تیم‌ملی ما چند وقتی است که اصلا شرایط ایده‌آلی ندارد. ما مدام این ادعا را داریم که می‌توانیم تا فینال جهانی هم برویم اما ضرباتی که به این تیم خورده قطعا جبران‌ناپذیر است و هیچ دلسوزی از جانب مسئولان دیده نمی‌شود از آقای افتخاری گرفته تا کفاشیان.

افشین دبیری وضعیت تیم‌ملی را به خانواده‌ای بدون پدر تشبیه کرده و مدعی شد: مصاحبه‌هایی که اخیرا برخی مسئولان علیه هم انجام می‌دهند دلسوزی برای فوتسال نیست و انگار بحث شخصی شده است. واقعا حسرت زمانی را می‌خوریم که صادق درودگر مسئولیت داشت و با خود من هم کنتاکت شدیدی داشت اما دلسوزانه و پدرانه دنبال امورات فوتسال بود.

مالک دبیری در خاتمه یادآور شد: رسانه‌ها نسبت به وضع موجود مدام انتقاد می‌کند اما کفاشیان به راحتی از روی آن عبور می‌کند. ضمن اینکه هیات رئیسه فوتسال هم انگار خودش را کنار کشیده است. ما توقع داریم آنها که نماینده ما هستند راجع به این مسئله تیم‌ملی و شرایط الان فوتسال پیگیری کنند. کاری کنند که جرقه‌هایی از امید باشد تا بتوانیم باز هم مدعی باشیم اما سکوت آنها تلخ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.