کد خبر : 32755
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 14:32
-

کاشی نیلو؛ فرصتی برای بومی سازی

کاشی نیلو؛ فرصتی برای بومی سازی
حضور تیم کاشی نیلو در لیگ برتر می‌تواند فرصت مغتنمی برای فوتسال بومی اصفهان باشد تا بتواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های زیاد، مسئولان شرکت کاشی نیلو با حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر موافقت کردند تا فوتسال اصفهان در فصل جدید مسابقات لیگ، دو نماینده داشته باشد.

این تیم فصل گذشته در لیگ دسته یک فوتسال حضور داشت و موفق شد با قهرمانی در این مسابقات، جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد، با این حال وضعیت لیگ برتری شدن این تیم مشخص نبود و بالا بودن هزینه تیم‌داری در لیگ برتر موجب شده بود تا مسئولان این باشگاه تمایلی به شرکت دادن تیمشان در بالاترین سطح باشگاهی فوتسال ایران نداشته باشند.

با توجه به عدم تمایل اولیه کاشی نیلو برای تیم‌داری در لیگ برتر، بحث واگذاری سهمیه این تیم مطرح شد و هیئت فوتبال استان اصفهان نیز اعلام کرد که اجازه خروج این سهمیه از استان را نخواهد داد.

با این حال مسئولان باشگاه کاشی نیلو تصمیم گرفتند این سهمیه را حفظ کرده و در لیگ برتر تیم‌داری کنند تا این تیم به همراه گیتی‌پسند اصفهان دو نماینده فوتسال استان در این رقابت‌ها باشند و یک بار دیگر در جریان این مسابقات شاهد برگزاری دربی فوتسال نصف‌جهان باشیم.

کاشی نیلو برای حضور در لیگ برتر رضا صادقی سرمربی فصل گذشته تیم آینده‌گستر را به خدمت گرفته و با توجه به هدف این تیم که استفاده از نیروهای بومی را در دستور کار قرار دارد، باید تیمی مهیای شرکت در لیگ کند که قابلیت دفاع از توان فوتسال اصفهان را داشته باشد و خدای ناکرده به زنگ تفریح لیگ تبدیل نشود.

حضور تیم کاشی نیلو در لیگ برتر می‌تواند به فرصت خوبی برای بازیکنان بومی استان اصفهان تبدیل شود که در تیم‌های مدعی گیتی‌پسند و ماهان فرصت بازی کردن پیدا نکردند و کمتر دیده شدند، پس مدیران این باشگاه و بازیکنان باید از این فرصت به وجود آمده به بهترین نحو استفاده کنند.
منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

اره با این خبر بچه ها مردم میاند براتون رایگان بازی کنن
ماه پشت ابر نمیمونه

nesfe jahaaaan یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

Aree fast mige.forsate khobiye vase javonaye esfahan. Ta bad az inke time soghot kard hamin aghayon titr bzanan javonaye esfahan liaghate bazi to timaye bozorga nadarand. In adama ghasteshon kharab kardane bachehaye esfahane. motmaen bashid agar pol dashtan soraghe javonaye esfahana nmigereftan

فوتسالي یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

سلام.بخدا اینا همش نقشه واسه خراب کردنه بچه های خوبه اصفهانه.این تیم کادیدایه سقوته.فقط دودش تو چشمه بچه های اصفهان میره.چرا تا پول نیست یاده بومی گرایی و بچه های اصفهان میوفتند.تیمه زمزم چی شد مگه بیشتره بچه ها اصفهانی نبودن.الان کجان اون بچه ها.ساله زمزم هدفه اقایون خراب کردنه بچه های اصفهان بود که علی طاهری به هدفش رسید.الانم همین هدفا دارند.اون بچه های که تو پست بودن کجان.مهرداد جابری،علی اذر،حسن لولاکی،مجید حسینی،محمد گیاهچی،حسین حسینی.حمزه پاپی،. محمده عبده یزدان . واقعا واسه این مسولین متاسفم که فوتساله اصفهانا با جوانهایه خوبش نابود کردن

نام ... یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

بخدا اگه پول داشتن بومی گرایی می کردن
اصلا هدف از بومی گرایی چیه ؟
بازی کن سازی ؟ مگه بدون پول میشه ؟
چرا علی افضل ۱ساله بست ؟ چون سال بعد هر کی هر جا خاست راحت بره و پیشرفت کنه ….