کد خبر : 32853
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 11:40
-

فلاح:در گیلان اردو می زنیم/شمسایی عملکرد ما را تحسین کرد/تیم را بهتر از فصل قبل بسته ایم

فلاح:در گیلان اردو می زنیم/شمسایی عملکرد ما را تحسین کرد/تیم را بهتر از فصل قبل بسته ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده اظهار داشت: با جذب بازیکنان مورد نیاز از دو هفته پیش به شکل منظم تمرینات را پیگیری کرده ایم و عصر امروز برای برپایی اردویی ۵ روزه عازم شهر چمخاله در استان گیلان می شویم. وی افزود:در این اردو ضمن انجام کارهای تاکتیکی در صورت فراهم شدن شرایط ،دیدارهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده اظهار داشت: با جذب بازیکنان مورد نیاز از دو هفته پیش به شکل منظم تمرینات را پیگیری کرده ایم و عصر امروز برای برپایی اردویی ۵ روزه عازم شهر چمخاله در استان گیلان می شویم.

وی افزود:در این اردو ضمن انجام کارهای تاکتیکی در صورت فراهم شدن شرایط ،دیدارهای دوستانه ای با تیم های فوتسال گیلان برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم مقاومت البرز به دیدار تدارکاتی این تیم با قهرمان لیگ برتر اشاره کرد و گفت: شنبه شب در سالن فدراسیون هندبال به دیدار تیم تاسیسات دریایی تهران رفتیم و در یک بازی خوب در نهایت با نتیجه ۴بر یک مغلوب این تیم شدیم.
وی بیان کرد:در این بازی شاگردانم نمایش خوبی مقابل نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا داشتند به نحوی که در پایان بازی وحید شمسایی سرمربی تیم حریف این عملکرد را تحسین کرد.
فلاح زاده به ارزیابی نحوه یارگیری تیم پرداخت و گفت: باشگاه در حد توان و مقدورات خود برای تامین خواسته های ما تلاش کرده و بهتر از فصل قبل تیم را بسته ایم،امیدوارم تا شروع مسابقات فصل جدید با جذب دوسه بازیکن دیگر تیم به شرایط آرمانی برسد و در فصل جدید نمایش خوبی در رقابتها داشته باشیم.
گفتنی است لیگ برتر فوتسال کشور از ۱۹ تیرماه آغاز می شود و نماینده البرز در اولین گام در اصفهان به دیدار گیتی پسند اصفهان می رود.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.