کد خبر : 32981
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:56
-

افتخاری فردا به جلسه کمیته فنی می رود؟

افتخاری فردا به جلسه کمیته فنی می رود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نامه‌ای را به کفاشیان ارسال کرد که اعضای کادر فنی تیم ملی امید را در آن معرفی کرده بود. در این نامه محمد ناظم‌الشریعه، محمد هاشم‌زاده، امیر فراشی و ناصر پیروردی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی امید معرفی شدند که پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نامه‌ای را به کفاشیان ارسال کرد که اعضای کادر فنی تیم ملی امید را در آن معرفی کرده بود. در این نامه محمد ناظم‌الشریعه، محمد هاشم‌زاده، امیر فراشی و ناصر پیروردی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی امید معرفی شدند که پس از آن رئیس فدراسیون فوتبال این نامه را به کمیته فنی و توسعه ارجاع داده و قرار است اعضای این کمیته عصر فردا در نشستی که از ساعت ۱۴ در دفتر کفاشیان برگزار می‌شود این مسئله را مورد بررسی قرار دهند. همچنین در این جلسه قرار است در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان که اخیرا استعفا داده تصمیم گرفته شود و فردی جایگزین او شود. این جلسه در دفتر کفاشیان برگزار می‌شود و احتمالا رئیس فدراسیون فوتبال هم در این جلسه حضور خواهد داشت.

با توجه به اتفاقاتی که در جلسه گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال رخ داده بود و رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه هم به شمار می‌رود در جلسه حاضر نشده بود حالا باید دید او در نشست فردا حاضر خواهد شد یا خیر. افتخاری علت غیبتش در جلسه گذشته را عدم ارسال دعوت‌نامه اعلام کرد در حالی که رئیس کمیته فنی و توسعه اعتقاد داشت این دعوت‌نامه برای تمامی اعضا ارسال شده بود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.