کد خبر : 32913
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 10:01
-

انتظار پوست‌اندازی «شهروند» با ابقای ابطحی در ساری!

انتظار پوست‌اندازی «شهروند» با ابقای ابطحی در ساری!
روند روبه رشد تیم تحت هدایتی ابطحی در فصل گذشته لیگ برتر نشان داد اگر شرایط برای وی فراهم باشد می‌تواند تیمی دارای شخصیت نزدیک به قهرمانی را به مصاف تیم‌های دیگر لیگ برتر بفرستد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در مدت اخیر، افراد زیادی برای سرمربی‌شدن تنها تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور نامزد شده و از طرف دیگر، تیم‌های زیادی هم برای در اختیار گرفتن ابطحی اعلام آمادگی کرده بودند که با تمدید قرارداد این مربی، از گسترش و دامنه‌دار شدن این اخبار جلوگیری شد.
درایت «سعید نجاریان» در تمدید قرارداد با ابطحی که یک مربی امتحان پس داده در فوتسال کشور است، نشان می‌دهد این تیم ساروی برای فصل آینده برنامه‌های زیادی در سر دارد. نجاریان هفته گذشته و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران وعده کرده بود به زودی چند بازیکن باتجربه به جمع بازیکنان این تیم افزوده خواهند شد. به نظر می‌رسد ساروی‌ها دیگر از انتهای جدولی بودن خسته شده و می‌خواهند ساز و کار مناسب برای بالانشینی در لیگ برتر را فراهم کنند.
یکی از مواردی که آن‌ها را به قرارگرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول لیگ امیدوار کرد، وعده ابطحی برای رسیدن به این عنوان بود. وی گفته بود اگر تیم شهروند بتواند همه آنچه که وی مورد نیاز دارد را فراهم کند، می‌تواند عنوانی شایسته برای این تیم مازندرانی به ارمغان بیاورد. شهروند فصل گذشته و با وجود آن‌که چندین بازیکن باتجربه خود را از دست داده و با تیمی کاملاً جوان و کم تجربه روانه مسابقات شده بود اما به لطف اندیشه‌های فنی ابطحی علاوه بر ارائه بازی‌هایی زیبا و تماشاگرپسند، موفق به حفظ سهمیه خود در لیگ برتر شد.
تیم ابطحی البته با مشکلات فنی روبه‌رو بود که نتیجه آن، از کف رفتن امتیازات در ثانیه‌های آخر بازی بود. ابطحی هر چند تلاش فراوانی کرد، اما نتوانست بر این مشکل غلبه کرده و راه حل منطقی و عملی برای حل آن بیابد. تجربه این مربی پس از یک فصل کار کردن در ساری و شناخت همه ظرفیت‌ها و استعدادهای تیم شهروند، موقعیت ایده‌آلی را در اختیار وی قرار می‌دهد تا بر خلاف فصل گذشته، بازیکنان مورد نظر و دلخواه خود را جذب کرده و با توجه به زمان مناسبی که در اختیار دارد، تیمی آماده و مملو از ظرفیت‌های تاکتیکی را روانه مسابقات کند.
یکی از مشکلاتی که تیم شهروند با ابطحی در فصل گذشته داشت، نداشتن زمان کافی برای آماده‌سازی تیم بود. مشکلی که تا انتها دست از سر تیم شهروند برنداشت و در برهه‌هایی از لیگ، منجر به ظهور اتفاقاتی تلخ از ناکامی تیم و اعتراضات فراوان هواداران پرتعداد این تیم شد.
نجاریان که مدیری با تجربه در فوتسال کشور است، با شناخت کاملی که از ابطحی، شرایط فوتسال ایران و مشکلات تیم شهروند داشت، عاقلانه‌ترین تصمیم را گرفت و لیگ را بدون تغییر کادر فنی به پایان برد. تردیدی وجود ندارد که اگر باشگاه شهروند هم عقیده با هواداران عصبانی و معترض خود، ابطحی را برکنار و مربی دیگری را جایگزین وی می‌کرد، سقوط چندباره به لیگ پایین‌تر، محتمل‌ترین اتفاق و پیشامد برای این تیم به شمار می‌رفت.
بازیکنان تیم شهروند که از چند سال گذشته تاکنون با مربیان زیادی در این تیم کار کرده‌اند، به تفاوت فنی بالای ابطحی در مقایسه با دیگر مربیان معترف‌اند. حضور این مربی در تیم شهروند، می‌تواند به فرصت مناسبی برای ارتقای سطح فنی تیم تبدیل شود. روند روبه رشد تیم تحت هدایتی ابطحی در فصل گذشته لیگ برتر نشان داد اگر شرایط برای وی فراهم باشد می‌تواند تیمی دارای شخصیت نزدیک به قهرمانی را به مصاف تیم‌های دیگر لیگ برتر بفرستد. هواداران تیم شهروند در انتظار تیم پوست انداخته در مقایسه با شهروند فصل گذشته هستند.
منبع:مازند اسپرت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

شهروند بهترین بازیکنای ایران را هم بگیره با ابطحی به هیچ جا نمیرسه.

نام ... سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

واقعا مربی خوب و فنی هستش رو دستش مربی نیست تو اسیا
فقط باید هوای بازیکناش رو از لحاظ مالی هم داشته باشه مثل شمس یا …

مجیدشهروند سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

هرچقدر آقای ابطحی مربی سطح بالایی باشه که هست ولی تیم نیاز به چندتا بازیکن باتجربه داره تا نتیجه بگیره

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

اابطحی مربی خوبیه ولی هیچکدوم از بازیکنای تیم نگفتن با مربیای قبلیمون تفاوت دارن. ساری دوتا مربی غیر بومی بزرگ به خودش دید که یکی از اونا ابطحی بود. اول مدیون علی رعدی هستیم تو فوتسال ماها