کد خبر : 33022
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 16:10
دسته‌بندی نشده
-

غیاثی:هواداران نگران نام و اسپانسر تیم نباشند/با قدرت وارد لیگ می شویم

غیاثی:هواداران نگران نام و اسپانسر تیم نباشند/با قدرت وارد لیگ می شویم
سرمربی تیم فوتسال قم گفت: با اینکه زمان اندکی تا آغاز دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیش رو داریم اما آمادگی لازم را برای لیگ جدید کسب خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: ۱۷ روز دیگر تا نخستین بازی خود در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیش رو داریم و در این زمان بیشتر سعی می‌کنیم تیم را از نظر آمادگی جسمانی به سطح مطلوب برسانیم.

وی ادامه داد: در شرایطی برنامه‌های آماده‌سازی تیم را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز کردیم که زمان تا شروع لیگ جدید اندک است و به همین خاطر می‌گویم که تماشاگران باید در هفته‌های آغازین لیگ کمی صبور باشند و تیم را در هر شرایط حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتسال قم افزود: تماشاگران نگران نباشند که هنوز نامی برای نماینده فوتسال قم در دوره جدید لیگ برتر انتخاب نشده، به زودی حامی مالی جدید تیم را معرفی می‌کنیم و نام تیم برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: تیم در حال حاضر متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است و نمی‌توانستیم تا زمانی که حامی مالی پیدا می‌شود منتظر بمانیم، به همین خاطر با حمایت‌های اداره کل برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال برنامه‌های تیم را آغاز کردیم تا زمان را بیش از این از دست ندهیم.

غیاثی بیان کرد: نخستین مرحله برنامه‌های آماده سازی ما برای حضور پرقدرت در دوره جدید لیگ برتر فوتسال به تمرین در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان اختصاص داشت و مرحله دوم آمادگی تیم به اردوی تیم در شهر ملایر اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از شهر ملایر و وضعیت آب و هوایی آن داریم و همچنین امکانات بسیار خوبی که در این شهر موجود است، اردویی کوتاه مدت را برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال در نظر گرفتیم.

غیاثی افزود: در دو فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نماینده قم یک عنوان قهرمانی جام حذفی و دو مقام ششمی لیگ برتر را کسب کرده و قطعا امسال در مسابقات فصل جدید لیگ برتر با توجه به بازیکنان بسیار خوب و آماده‌ای که دارد می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

وی تاکید کرد: شرایط ما برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که امسال با عنوان پرشین لیگ برگزار می‌شود زمانی مطلوب و مساعد خواهد بود که تماشاگران و رسانه‌ها به خوبی از تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی کسب کنیم و آرزوی تمام فوتسال دوستان قمی یعنی قهرمانی در لیگ برتر را جامه عمل بپوشانیم.

سرمربی تیم فوتسال قم اظهار کرد: اردوی آماده سازی ما در شهرستان ملایر تا پایان هفته جاری ادامه می‌یابد و بعد از آن بار دیگر در قم حضور می‌یابیم، ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی نیز برای تیم در نظر گرفته‌ایم که به زودی آن را به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم رو به نابودی سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

دو تا مصدوم که دادی متوجه میشی این وضعیت تیم داری نیست .. با این وضع آمادگی بعید نیست که نصف تیم مصدوم لیگو تموم کنن و شاید سلامتی این بچه ها به خظر بیفته … خدا یا کمک کن بتونم در آینده به فوتسال قم خدمت کنم و به همه بفهمونم تیم داری یعنی چی .

سيروس سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

((تماشاگران باید در هفته‌های آغازین لیگ کمی صبور باشند و تیم را در هر شرایط حمایت کنند.))
این حرف جناب غیاثى یعنى فاتحه تیم قم خوندس امسال

مهران چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۰۲

آقای قم رو به نابودی
خداییش به عجب نکته فنی اشاره کردی.خیلی از کارشناسان هم نمی دانند با این عجله تیم جمع کردن و تمرینات غیر علمی از نظر آسیب دیدگی قراره چه بلایی سر بازیکنان بیچاره با این مربیان ناشی آورده شود.
من هم احتمال میدهم تیم هایی که دیر بسته شده اند مصدومیت حتی بازیکنان شاخص زیاد بشه.ممکنه چندین بازیکن تیم ملی هم این بلاها سرشون بیاد.
واقعا من از آخر و عاقبت این تیم ها می ترسم.
دع می کنیم اتفاقی نیفتد اما میدانیم حتما و متاسفانه این آسیب دیگی ها نسبت به سال های قبل بیشتر می شود.

مصطفی چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۰۳

آقایان مسول سایت شمارا به خدا به این موضوع مهم آسیب دیدگی از نظر کارشناسان بپردازید.
بلکه اخطار ها را جدی بگیرند و کمتر بازیکن ها مصدوم بشند.
ممنون

فوتسال قم رو به پیشرفت پنجشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

عزیزان هوادار ایا راه دیگری هم سراغ دارید متاسفانه به این تیم در استانه مسابقات خیانت شد بازم دم این اقا گرم که حیثیت خودش وسط گذاشت وتیم گرفت ایشاالله با حمایت همه جانبه بتونیم امسال نتایج خوبی بگیریم