کد خبر : 33116
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 15:14
-

با تمامی مشکلات و سختی ها همچنان سرپا مانده ایم

با تمامی مشکلات و سختی ها همچنان سرپا مانده ایم
مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس گفت: با وجود تمامی مشکلات و سختی ها همچنان جهت حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال به تمرینات خود ادامه می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس گفت: با وجود تمامی مشکلات و سختی ها همچنان جهت حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال به تمرینات خود ادامه می دهیم.

حسین احمدی در خصوص وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، افزود: ۴۵ روز از آغاز تمرینات تیم جهت حضور در مسابقات گذشته و تاکنون با تمامی مشکلات و سختی ها همچنان سرپا مانده ایم.

وی با بیان اینکه باید ببینیم با ادامه این وضعیت تا چه زمان می توانیم به تمریناتمان ادامه دهیم، تصریح کرد: به جز شهرداری بندرعباس که قول حمایت و مساعدت را داده است و باید از اعضای شورای شهر و شهردار تقدیر و تشکر کرد تاکنون هیچ نهاد یا ارگان دیگری برای حمایت از تنها نماینده فوتسال استان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر پا پیش نگذاشته است.

احمدی با اشاره به اینکه سایر رقیبان با سرمایه هنگفت و جذب بازیکنان سرشناس سعی در حخضور مقتدرانه در لیگ برتر دارند، خاطرنشان کرد: تیم آذرخش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و امیدوارم مسئولان استان این تیم را از خود دانسته و برای حمایت از آن تلاش مضاعفی کنند.

احمدی از جذب سه بازیکن جدید خبرداد و اضافه کرد: دو بازیکن غیر بومی و یک بازیکن بومی که جایگزین حمید شایانفر می باشد، بازیکنان جدید تیم آذرخش هستند.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس در خصوص آماده شدن سالن فجر بندرعباس جهت برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال تا بیان کرد: تاکنون با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان سالن فجر در حال مهیا شدن است و سیستم خنک کننده و سایر ملزومات سازمان لیگ تا ۱۰ تیرماه آماده می شود.

وی در پایان از حمایت های استاندار هرمزگان و مشاور ورزشی عالی ترین مقام دولت در استان تقدیر و اضافه کرد: از سوی برخی ارگان ها اعلام حمایت شده است که تا زمان قطعی شدن آن نمی توانم از نام آن سخن بگویم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.