کد خبر : 33154
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 17:39
-

ترابیان:گزینه های هدایت تیم زیر ۲۰ سال به هیات رئیسه معرفی شدند

ترابیان:گزینه های هدایت تیم زیر ۲۰ سال به هیات رئیسه معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در نشست امروز دو موضوع اصلی مورد بحث قرار گرفت که نخستین مورد، بررسی پیشنهاد دکتر عرب عامری -رییس کمیته بانوان در ارتباط با معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان و دستیار وی بود. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در نشست امروز دو موضوع اصلی مورد بحث قرار گرفت که نخستین مورد، بررسی پیشنهاد دکتر عرب عامری -رییس کمیته بانوان در ارتباط با معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان و دستیار وی بود.
وی ادامه داد: در واقع با حضور رییس فدراسیون و رییس کمیته بانوان درباره انتخاب کادرفنی تیم ملی فوتسال بانوان به بحث و بررسی پرداختیم که در نهایت سلیمانی -دستیار سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال بانوان به عنوان گزینه سرمربیگری و محمودی به عنوان کمک وی برای کادرفنی تیم ملی فوتسال بانوان از سوی رییس کمیته بانوان معرفی شدند.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه بیان کرد: با توجه به نامه کمیته بانوان به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر اینکه شهناز یاری از این به بعد سمتی در تیم ملی فوتسال بانوان ندارد، در نهایت پس از بررسی سوابق و عملکرد دو گزینه مطرح شده و توضیحاتی که عرب عمری دراین باره ارائه کرد و همچنین با توجه به عدم وجود زمان کافی تا مسابقات تیم ملی فوتسال بانوان، دو گزینه پیشنهادی در صورت عدم فعالیت در باشگاهها جهت تایید و تصمیم گیری به هیات رییسه فدراسیون اعلام خواهند شد.
ترابیان در ادامه بیان کرد: مورد دوم نشست امروز معرفی چهار مربی سابق تیم ملی فوتسال آقایان بزرگسال به عنوان مربیان تیم امید معرفی شدند که البته این موضوع مورد تصحیح قرار گرفت و چهار مربی مورد نظر برای تیم ملی زیر ۲۰سال که در سال ۲۰۱۷ مسابقات این رده سنی برگزار می شود، معرفی شدند. این موضوع با چند شرط مورد بررسی کمیته فنی و توسعه قرار گرفت تا در نهایت توسط رییس و هیات رییسه فدراسیون مورد تصمیم گیری نهایی قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

واقعا فدراسیون از این مسخره تر نمیشه دستیار مربی میشه سرمربی اونوقت کمیته فنی چیکاره اس ؟ میشه بگین دلیل فنی که خانم یاری برداشته شد چیه؟؟!!؟؟؟؟ من میگم رذالت خانم سلیمانی ولی یادتون باشه اینجوری هیچکس به جایی نمیرسه مطمین باشین تیمتون نتیجه نمیگیره و هر نتیجه ی خوبی حاصل زحمات خانم یاری هست و بنام اون ثبت میشه ۲ سال واسه تیم زحمت کشید سلیمانی مثل لاشخور اومد سراغش خانم محمودی در حدی نیست که کمکتون کنه از ما گفتن