کد خبر : 33384
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 18:04
-

بیم و خوش بینی به آینده تیم قم

بیم و خوش بینی به آینده تیم قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ماهان تندیس قم که با انصراف رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه از تیمداری در فصل جدید حالا تیمی بدون نام است در هفته‌های اخیر تمرینات منظمی را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال پشت سر گذاشته است. در اختیار گیری سکان هدایت نماینده قم در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ماهان تندیس قم که با انصراف رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه از تیمداری در فصل جدید حالا تیمی بدون نام است در هفته‌های اخیر تمرینات منظمی را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال پشت سر گذاشته است.
در اختیار گیری سکان هدایت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال برای سید مهدی غیاثی، یک چالش بزرگ بود اما این مربی باتجربه و قدیمی این روزها تلاش می‌کند با بهره‌گیری از عنصر تجربه بر حواشی معمول فوتسال قم فائق آید.
در شرایطی که یکی از دو موتور فعال نماینده قم در لیگ برتر فوتسال امسال در اختیار این تیم نیست و تماشاگران قمی باید به دیدن تیمشان بدون حضور ابوالقاسم عروجی عادت کنند، غیاثی با بازگرداندن ایلانلو و کوهستانی به قم تلاش کرده جای عروجی را پر کند.
ابوالقاسم عروجی بلافاصله پس از پایان فصل گذشته باب مذاکره را با تاسیسات دریایی گشود و در نهایت به تیم وحید شمسایی رفت تا بازی در تیم قهرمان و نیز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کند و این برای فوتسال قم که عادت به حفظ ستاره‌هایش داشت، اتفاقی جدید به حساب می‌آمد.
با این وجود به نظر می‌رسد حضور محمد کوهستانی پس از فصلی در دبیری و البته میثم ایلانلو و نمایش مثبت وی با شهید منصوری در نیم فصل دوم، می‌تواند غیاثی و تیمش را به آینده امیدوار کند.
شاید جدی‌ترین دغدغه فوتسال قم، ناکامی در جذب حامی مالی اصلی نماینده لیگ برتری فوتسال قم بوده است اما حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اعلام کرده که آن‌ها کماکان در حال رایزنی هستند و به زودی تکلیف نماینده فوتسال قم در زمینه مالی و نام رسمی آن مشخص می‌شود.
حواشی فصل گذشته و موج بی‌سابقه انتقادات علیه تصمیمات عجیب و غریب مدیریتی در ماهان تندیس کم و بیش حاکی از این موضوع بود که ماهان تندیس در فصل جدید تغییرات بنیادینی به خود می‌بیند که در عمل نیز این اتفاق رخ داد.
به عقیده بسیاری از اهالی فوتسال، موج جدیدی از حواشی برای نماینده لیگ برتری فوتسال قم در راه است و غیاثی ممکن است با کسب دو سه نتیجه ضعیف از سوی عواملی که در فصل جدید جایی در تیم ندارند و تحریک تماشاگران تحت فشار قرار گیرد.
غیاثی که خود زمانی مسئولیت این تیم را بر عهده داشته و در دبیری تبریز نیز مربیگری کرده، باید از حالا به فکر راهی برای کنترل حواشی و مشکلاتی که معمولاً در میانه فصل برای نماینده فوتسال قم رخ می‌دهد، باشد گرچه به نظر می‌رسد تجربه وی و کنترل سکوها می‌تواند نقش مهمی در این میان ایفا کند.
آن چه واضح و منطقی است، نقش مهم آرامش تیمی در کسب نتایج قابل قبول برای نماینده فوتسال قم است و هواداران فوتسال در قم نیز باید با هوشیاری نسبت به عوامل حاشیه‌ساز، در هر شرایطی پشتیبان تیم مورد علاقه خود باشند.
بدون شک نماینده لیگ برتری فوتسال قم اگر نسبت به فصل گذشته در مجموع در شرایط بهتری قرار نداشته باشد، وضعیت بدتری نیز ندارد و باید با امید و خوش‌بینی به وضعیت این تیم نگریست.
منیع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

ناصر اطمینان هست بسه . قم قهرمانه

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

خدا اونی که این متنو نوشته شفا بده هفته پنجم شیشم آقای غیاثی خواهد رفت حالا ببینید

ناشناس شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

لطفا اطلاعات کامل از تیمهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال بدید.اعم از اسامی کادر مدیریتی فنی بازیکنان

قم مهد فوتسال ايران یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۵۹

هه بهتر شده؟؟
کل تیم ابوالقاسم و علیرضا هستن
پارسال ۷بازی اول رو به خاطر زود تمرین کردن برد
موقعی که تیم ها داشتن تکلیف کادر فنی شون مشخص میکردن ماهان داشت با خیال راحت نمرین میکرد ولی الان چی؟

فرشاد یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

با سلام ب عنوان یک هوادر از مردم خوب قم خواهش دارم کمتر ادای گالیور رو درارید انشالا این تیم امسال ب حقش میرسه و قهرمان میشه درسته ابوالقاسم رفته ولی منتظر هنر نمایی مسلم اولادقباد باشید

فوتسال قم رو به پیشرفت یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

به کوری چشم دشمنای قم انشاالله امسال با حمایت همه مردم قم با اقای غیاثی نتایج خوبی میگیریم

مهرداد یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

انقدر خودتونو کوچیک و متکی به یک بازیکن که الان رفته تاسیسات، نکنید. همین مسلم اولاد قباد ، میثم ایلانلو و محمد کوهستانی کم بازیکنانی نیستند.
من با اون پاراگراف آخر شدیدا موافقم که میگه نماینده لیگ برتری فوتسال قم اگر نسبت به فصل گذشته در مجموع در شرایط بهتری قرار نداشته باشد، وضعیت بدتری نیز ندارد.
تماشاگر عزیز شما صبور باشی و حاشیه درست نکنی و انتظار بیجا مثلا قهرمانی و این حرفا نداشته باشی تیم خوب نتیجه می گیره