کد خبر : 33398
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 18:59
-

ترابیان: از ابتدا هم قرار بود ابرقویی نژاد کارهای اصفهان را انجام دهد/ از کمیته فنی برکنار شوم، خم به ابرو نمی آورم!

ترابیان: از ابتدا هم قرار بود ابرقویی نژاد کارهای اصفهان را انجام دهد/ از کمیته فنی برکنار شوم، خم به ابرو نمی آورم!

عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره خبر برکناری اش از ستاد برگزاری جام باشگاه های آسیا و حکم کفاشیان برای ریاست ابرقویی نژاد در این ستاد توضیح داد: از ابتدا هم قرارمان همین بود که آقای ابرقویی نژاد امور مربوط به هماهنگی های اصفهان را انجام دهند و بنده هماهنگی

عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره خبر برکناری اش از ستاد برگزاری جام باشگاه های آسیا و حکم کفاشیان برای ریاست ابرقویی نژاد در این ستاد توضیح داد: از ابتدا هم قرارمان همین بود که آقای ابرقویی نژاد امور مربوط به هماهنگی های اصفهان را انجام دهند و بنده هماهنگی های لازم بین ایران و AFC را انجام دهم.

وی افزود: ابرقویی نژاد ستاد اصفهان را تشکیل می دهد و ما هم در کنار ایشان امور بین الملل را دنبال می کنیم. قرارمان از قبل هم همین بود.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا کفاشیان نمی خواهد به موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی ورود کند، اظهار کرد: بنده حساسیت را به آقایان گفته ام. خودشان می دانند. آن ها باید تصمیم های اساسی را زودتر بگیرند چون امسال تنها جام ملت ها را نداریم بلکه انتخابی جام جهانی هم هست.

ترابیان در مورد اینکه بین کمیته فوتسال و کمیته فنی لج و لجبازی به وجود آمده، افزود: به شخصه لج و لجبازی با کسی ندارم. هیچ دلخوری هم از کسی ندارم. تنها هدف من کمک است حالا که نمی خواهند کمک کنم، بگویند بروم؛ اصلا بگویند کمیته فنی لازم نیست. مطمئن باشید خم به ابرو نمی آورم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.