کد خبر : 33300
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 9:12
-

سلیمانی:جوابی برای حرف‌های بی‌منطق یاری ندارم

سلیمانی:جوابی برای حرف‌های بی‌منطق یاری ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره اظهارات سرمربی سابق تیم ملی(اینجا) مبنی بر اینکه وی همراه با سرپرست تیم توطئه کردند تا یاری برکنار شود، اظهار داشت: صحبت‌های او برایم اهمیتی ندارد و من اصلا به گذشته نگاه نمی‌کنم. جوابی برای حرف‌های بی‌منطق او ندارم. وی افزود: نگاه من به آینده است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره اظهارات سرمربی سابق تیم ملی(اینجا) مبنی بر اینکه وی همراه با سرپرست تیم توطئه کردند تا یاری برکنار شود، اظهار داشت: صحبت‌های او برایم اهمیتی ندارد و من اصلا به گذشته نگاه نمی‌کنم. جوابی برای حرف‌های بی‌منطق او ندارم.

وی افزود: نگاه من به آینده است و مسابقات قهرمانی آسیا که در حال حاضر مسئولیت سنگینی به من سپرده شده است. تلاش من این است تیم را برای مسابقات آماده کرده و از حاشیه‌ها کم کنم. یاری تلاش خودش را کرده و رفته است و حالا این مسئولیت به من سپرده شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که یاری گفته او شما را به تیم ملی آورده در حالی که خیلی‌ها گفته بودند این کار را انجام ندهد، عنوان کرد: کارنامه من مشخص است. قبل از اینکه یاری بیاید من در سال ۷۹ تا ۸۰ مربی تیم ملی بودم و سقف آرزوهایم خیلی بزرگتر از این است که سرمربی تیم ملی شوم.

وی در پایان از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان از ۷ تا ۱۳ تیر خبر داد.

ملی‌پوشان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند که اواخر شهریور ماه به میزبانی مالزی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.