کد خبر : 33297
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 9:11
-

یاری:سرپرست و کمکم علیه من توطئه کردند

یاری:سرپرست و کمکم علیه من توطئه کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره اختلافات به وجود آمده که منجر به برکناری وی شد، گفت: نخستین مشکل من این بود که مربی بدنساز در فاصله دو ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کرد و ما باید از بدنسازی استفاده می‌کردیم که کارش را از صفر شروع کند. او مطابق برنامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره اختلافات به وجود آمده که منجر به برکناری وی شد، گفت: نخستین مشکل من این بود که مربی بدنساز در فاصله دو ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کرد و ما باید از بدنسازی استفاده می‌کردیم که کارش را از صفر شروع کند. او مطابق برنامه من پیش نمی‌رفت.

وی افزود: مشکل بعدی از سلیمانی به وجود آورد. به خاطر مشکلاتی که در دو مسابقه مقابل روسیه داشتیم به فدراسیون نامه زدم. سلیمانی در صحبت‌هایش بعد از باخت ۲ بر یک ما مقابل روسیه گفته بود که ایران می‌توانسته روسیه را ببرد. بعد از این صحبت‌ها ثمینی پور سرپرست تیم ملی از سلیمانی خواست که نامه‌ای به فدراسیون بنویسد و این صحبت‌ها را بگوید. ثمینی‌پور به سلیمانی گفته این قدرت را دارد که سلیمانی سرمربی تیم ملی شود.

* بدون اطلاعم مربی گلرها را برکنار کردند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه هم بدنساز به او تحمیل شده بود و شرایط ادامه همکاری با سلیمانی فراهم نبود، عنوان کرد: مربی گلرهای مرا بدون اطلاع کنار گذاشتند و همه این تغییرات آرامشی باقی نمی‌گذاشت. ما دو اردو را بدون مربی دروازه‌بانان کار کردیم و این موضوع اهمیتی برای کمیته بانوان نداشت. من به امید حل مشکل مصاحبه و صحبتی نکردم.

یاری در پاسخ به این سوال که عرب‌عامری در صحبت‌هایش گفته شما با کادر تعامل نداشتید، تصریح کرد: کمک‌ها باید با من تعامل داشته باشند. آنها می‌خواستند با زور افرادی را به من تحمیل کنند. سرمربی کسانی را می‌خواهد که کاربلد باشند.

* سرپرست تیم ملی در همه امور دخالت می‌کند

وی در پاسخ به این سوال که مشکل شما با سلیمانی چه بود، اظهار داشت: سلیمانی را من به تیم ملی آوردم. از همان ابتدا خیلی از مربیان به من زنگ زدند که اشتباه کرده‌ام، اما گفتم سلیمانی زحمت زیادی در لیگ کشیده است. ثمینی‌پور و سلیمانی علیه من توطئه کردند؛ از همان بدو ورود سلیمانی و ثمینی‌پور این نیت را داشتند که من کنار بروم. مدارا کردم، اما مثل اینکه قدرت ثمینی‌پور زیاد بود. با اینکه سابقه فوتبال و فوتسال ندارد، اما درباره خیلی از مسائل تصمیم‌ می‌گیرد و دخالت می‌کند.

سرمربی برکنار شده تیم ملی ادامه داد: مشکل من با ثمینی‌پور از زمانی شروع شد که وظایفش را به کمک من محول کرد. او به عنوان سرپرست حتی یک شب در خوابگاه نخوابید و تمام حق و حقوقش را می‌گرفت. وقتی با کارهایش مخالفت کردم، کاری کرد که کمک من کنار برود.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.