کد خبر : 33474
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 14:48
-

روایتی از ضرب و شتم بازیکنان مس کرمان

روایتی از ضرب و شتم بازیکنان مس کرمان
بازیکنان و کادر تیم فوتسال سرمایه گذاری مس کرمان پیش از برگزاری دیدار با تیم فوتسال مس رفسنجان، در شهر رفسنجان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال سرمایه گذاری مس کرمان گفت: بازیکنان و کادر تیم فوتسال سرمایه گذاری مس کرمان پیش از برگزاری دیدار با تیم فوتسال مس رفسنجان، در شهر رفسنجان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

احمد رزم حسینی افزود: جمعه گذشته ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب قرار بود در قالب رقابت های لیگ دسته دو فوتسال در سالن تلاش رفسنجان بازی داشته باشیم.

ادامه داد: ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه شب از خوابگاه حرکت کردیم و به سمت سالن تلاش آمدیم که در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه شب به درب این سالن رسیدیم.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: به همراه مربیان و یک نفر از بازیکن جلوتر از سایر بازیکنان در حال ورود به سالن بودیم که یکدفعه در تاریکی دیدیم ۷ تا ۱۰ نفر به سوی ما سنگ پرتاب و فحاشی می کنند.

وی با اشاره به اینکه بعد هم با سنگ و چماق به ما حمله کردند، افزود: اول فکر کردیم واقعا اینها خودشان با هم دعوا می کنند زیرا ما موردی نداشتیم که بخواهند با ما چنین رفتاری انجام دهند اما بعد دیدیم که به سمت بازیکنان ما حمله ور شدند.

سرپرست تیم فوتسال سرمایه گذاری مس کرمان خاطرنشان کرد: در این لحظه تعدادی از ما به سالن رفتیم، تعدادی دیگر بیرون و تعدادی هم داخل اتوبوس بودند که نخستین نفر تیم ما نیز پزشک تیم بود که بشدت وی را زدند.

رزم حسینی اظهار کرد: دیگر بازیکنان به سمت اتوبوس حرکت کردند که سه تا از بازیکنان را در حین فرار کتک زدند و وقتی بازیکنان سوار اتوبوس شدند و راننده درب ها را بست آنگاه به اتوبوس حمله کردند و تمام شیشه های اتوبوس را شکستند.

وی ادعا کرد که بازیکنان تیم گفتند کمک مربی تیم رفسنجان در یک خودروی زانتیا نشسته بود و با هماهنگی وی به بچه ها حمله کردند که شماره آن خودرو را برداشتیم و به نیروی انتظامی دادیم که محور اصلی این موضوع بود.

وی ادامه داد: پنج دقیقه بعد از اینکه این ضرب و شتم انجام شد، این آقا در حالی وارد سالن شد که ناظر مسابقات و تیم حریف نیامده بود؛ به نظر می رسد که با هماهنگی های لازم، ناظر بازی را ساعتی به این سالن رساندند که کار انجام شده باشد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه به هر حال این بازی برگزار نشد، گفت: بازیکنان را به اورژانس انتقال دادیم و در آنجا پزشکان تایید کردند که بازیکنان ما مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

سرپرست تیم فوتسال سرمایه گذاری مس کرمان افزود: نتیجه این بازی نیز به رای کمیته انضباطی موکول شد و اکنون یک وکیل از دایره حقوقی شرکت مس کرمان پیگیر شکایت ما و راننده اتوبوس از کمک مربی تیم حریف است.

وی ادامه داد: عده ای دلیل این کار را پاسخ به فحاشی به تیم مس رفسنجان در کرمان عنوان کرده اند اما به نظر موضوع چیز دیگری است.

رزم حسینی بیان کرد: می گویند دو روز قبل از این بازی بازیکنان تیم مس رفسنجان درگیری داشتند و در سالن یکدیگر را کتک زدند که دو نفر از بازیکنان اصلی آنها که کرمانی نبودند، تیم را ترک کردند.

وی افزود: به دلیل این مشکلات برنامه ریزی شده بود که قبل از اینکه وارد سالن بشویم کاری کنند که این مسابقه برگزار نشود و ما قادر به بازی کردن نباشیم.

سرپرست تیم فوتسال سرمایه گذاری مس کرمان با بیان اینکه برای شرکت در جلسه هماهنگی پیش از این دیدار هیچ تماس تلفنی ما تماس گرفته نشد، گفت: با مسوولان تیم حریف عصر روز بازی صحبت کردم و گفتند که جلسه هماهنگی را نیم ساعت قبل از بازی برگزار می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز در این رابطه در گفت و گو با ایرنا گفت: بعد از این اتفاق با رزم حسینی صحبت کردم؛ کاری که انجام شده زیبنده مردم رفسنجان نبوده است و باشگاه خواستار این شده که از ناحیه قضایی و امنیتی مسئله پیگیری شود.

علی زینلی افزود: برای نخستین بار است که این اتفاق ناخوشایند رخ داده و حتی ممکن است دست هایی در کار بوده تا چهره باشگاه را مخدوش کنند و ربطی هم به باشگاه مس رفسنجان نداشته است.

وی ادامه داد: این اتفاق یک ساعت و نیم قبل از انجام این دیدار بوده و هیچ عقل سلیمی نمی آید قبل از اینکه این بازی انجام شود به یک تیم حمله کند زیرا به طور معمول اتفاقات زمانی انجام می شود که یک تیم نتیجه نمی گیرد.

زینلی در پاسخ به اینکه عنوان شده که بازیکنان تیم مس رفسنجان درگیری داشتند و شرایط خوبی را برای این بازی نداشته اند، افزود: اصلا این موضوع نبوده و نیست؛ تیم مس رفسنجان در نیم فصل دو بازیکن بسیار خوب از لیگ برتر گرفته بود، ما اصلا چنین موردی را نداشتیم و برای ما هم مهم نبوده است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: با نصف این تیم، بازیکنان ما در کرمان مقابل تیم مس این شهر مساوی کردند، فوتبال و فوتسال برد و باخت دارد و باشگاه نتیجه گرا نبوده است.

وی گفت: به هر حال هر کسی بر اساس بینش خود که می تواند ناقص یا کامل باشد در این رابطه مواردی را مطرح می کند.

زینلی افزود: با توجه به اینکه بعد از این اتفاق، تیم مس بازی داشته وظیفه خود دانستیم که پیگیر این موضوع شویم.

وی با اشاره به اینکه مربی مس رفسنجان در این زمینه ورود کرده است، گفت: رزم حسینی به من گفت که کمک مربی تیم مس رفسنجان داخل ماشین نشسته بود و در درگیری نبوده اند و اگر موردی بوده باید همان موقع با ایشان برخورد می کردند.

وی گفت: از کمک مربی تیم خواسته ام و جلسه گذاشته ایم و گفتند که ما تا ساعت ۹ و نیم در جلسات قبل از بازی بوده ایم و در صحنه حضور نداشتند.

زینلی افزود: زمانی که درگیری پیش می آید و سرپرست تیم ما از آن مطلع می شود، بلافاصله این کمک مربی را می فرستد که البته زمانی که وی به منطقه می آید درگیری هم تمام شده بود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بیان کرد: چون نیروی انتظامی در آن صحنه نبوده هیچ پیش داوری نمی توانیم انجام دهیم اما پیگیر هستیم و شک نکنید اگر شخصی وابسته به باشگاه عامل این اتفاقات باشد باشگاه بشدت با آن برخورد می کند زیرا باشگاه هیچ یک از این موارد بی اخلاقی را نمی پذیرد.

وی افزود: اگر هم افراد دیگری با مقاصد دیگر در این قضیه دست داشته باشند، وظیفه نیروی انتظامی است که با آن برخورد کند.

تیم های مس کرمان و مس رفسنجان دو نماینده استان در لیگ دسته دو فوتسال کشور هستند.
منبع :ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

چه عکس قشنگی !!!!!!
هر سه نفر پای چپ رو بستن !!!!