کد خبر : 33488
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 17:05
-

عرب عامری: در فوتسال زنان به عنوان بهتری از نایب قهرمانی فکر می کنیم

عرب عامری: در فوتسال زنان به عنوان بهتری از نایب قهرمانی فکر می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری در جلسه با کادر فنی جدید تیم فوتسال زنان ایران با بیان اینکه درخواست ما از کادر فنی تیم ملی فوتسال آماده سازی کامل تیم است، افزود: کادر فنی باید با قدرت تمرینات و برنامه های اردویی را به مرحله اجرا بگذارد تا تیم کامل و آماده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری در جلسه با کادر فنی جدید تیم فوتسال زنان ایران با بیان اینکه درخواست ما از کادر فنی تیم ملی فوتسال آماده سازی کامل تیم است، افزود: کادر فنی باید با قدرت تمرینات و برنامه های اردویی را به مرحله اجرا بگذارد تا تیم کامل و آماده ای به مسابقات قهرمانی آسیا که برای نخستین بار در مالزی برگزار می شود، اعزام شود.

وی با اشاره به سابقه فروزان سلیمانی و آمنه محمودی کادر فنی تیم فوتسال زنان ایران ادامه داد: هر چند کادر فنی جدید کار خود را تازه آغاز کرده است اما با بازیکنان تیم ملی کاملا آشنا هستند.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: با این همه بازهم تمامی برنامه های اردویی و مسابقات دوستانه مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم با مهیا کردن شرایط، بستر را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا فراهم کنیم.

عرب عامری درخصوص آماده سازی تیم ملی تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا تصریح کرد: تیم ملی در تورنمنت چهار جانبه فوتسال که دو تیم از روسیه و یک تیم از اسپانیا در آن شرکت دارند، به میدان خواهد رفت همچنین با تایلند نیز در دیدار تدارکاتی دیگری روبه رو خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی هدفمان این است بازیکنان با آمادگی کامل دراین رقابت ها شرکت کنند تا علاوه بر دفاع از عنوان نایب قهرمانی که در رقابت های داخل سالن آسیا کسب کرده اند، عنوان بالاتری نیز به دست آورند چرا که ما در این رقابت ها به عنوان بهتری از نایب قهرمانی فکر می کنیم.

در نشست امروز نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال المیرا ثمینی پور سرپرست تیم های ملی فوتبال و فوتسال زنان، طیبه اصلانی سرپرست، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی، آمنه محمودی کمک مربی، زینب حسین زاده فیزیوتراپ و شهناز ایزد مهر بدنساز تیم ملی فوتسال زنان شرکت داشتند.

طبق اعلام رییس کمیته بانوان این نشست به منظور هماهنگی و بررسی برنامه های کادر تیم ملی برای اردوها و بازی های دوستانه برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.