کد خبر : 33528
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 9:18
-

خوشبختانه از زمان‌بندی عقب نیستیم

خوشبختانه از زمان‌بندی عقب نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اکبر ابرقوئی‌نژاد اظهار داشت: ستاد اجرائی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با عنوان LOC با هدف پیش‌بینی و اجرای کلیه امور مربوط به برگزاری این مسابقات از حدود ۲ ماه پیش با ۱۴ عضو تشکیل شد. وی افزود: در این ستاد افرادی مانند مسئولان امور هماهنگی داوری مسابقات، ورزشگاه‌های ویژه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اکبر ابرقوئی‌نژاد اظهار داشت: ستاد اجرائی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با عنوان LOC با هدف پیش‌بینی و اجرای کلیه امور مربوط به برگزاری این مسابقات از حدود ۲ ماه پیش با ۱۴ عضو تشکیل شد.
وی افزود: در این ستاد افرادی مانند مسئولان امور هماهنگی داوری مسابقات، ورزشگاه‌های ویژه برگزاری مسابقات، سالن‌های تمرینی، هماهنگی هتل‌های محل اقامت تیم‌ها، هماهنگی ترانسفور، هماهنگی مترجمان، خبرنگاران، امور پزشکی و دیگر موارد عضویت دارند و هر کدام مسئولیت بخشی از کار را برعهده گرفته‌اند.
رئیس ستاد اجرایی فوتسال جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۵ گفت: جلسه هماهنگی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارشی کامل از روند اجرای امور مربوط به این رقابت‌ها و همچنین نیازها و درخواست‌های ستاد اجرائی برای انجام بهتر امور مطرح و بررسی شد.
وی در پاسخ به این سئوال که اشکالات مطرح شده از سوی نمایندگان AFC برطرف شده یا نه، بیان کرد: ستاد اجرائی مسابقات براساس یک برنامه زمان‌بندی مشخص از ۲ ماه پیش تا روز برگزاری مسابقات حرکت می‌کند و برطرف کردن این اشکالات هم به مرور زمان در حال انجام است و خوشبختانه از زمان‌بندی عقب نیستیم.
ابرقوئی‌نژاد درباره مسائل مطرح شده مبنی بر احتمال عدم صدور ویزا برای برخی تیم‌های حاضر در این مسابقات به دلیل تاخیر در ارسال مدارک لازم تصریح کرد: این مسائل به هیئت یا فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد و فقط به AFC مربوط می‌شود.
وی افزود: اگر چنین مسائلی وجود داشته باشد AFC مسئول رسیدگی به آن است تا با ارسال گزارش به وزارت خارجه درباره آن تصمیم‌گیری کنند هرچند که تاکنون مورد خاصی در این رابطه مطرح نشده و مشکلی وجود نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.