کد خبر : 33685
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 11:59
-

ابطحی:باید ببینیم در زمینه داوری و شانس چقدر موفقیم؟/ می توانیم جزو تیم های هشتم به پایین باشیم!

ابطحی:باید ببینیم در زمینه داوری و شانس چقدر موفقیم؟/ می توانیم جزو تیم های هشتم به پایین باشیم!
سرمربی تیم شهروند گفت: این تیم احتمالا در رده هشتم به پایین قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی سرمربی تیم شهروند ساری در خصوص آخرین وضعیت تیم این تیم در آستانه شروع رقابت های فصل جدید لیگ برتر گفت : تمامی بچه های ما در تمرینات حضور دارند و امسال تیم ما خیلی خوب است و برنامه های خوبی هم داریم و تمرینات خیلی شاد و مفرحی هم انجام میدهند ، انشاالله بتوانیم تا اولین بازی به هماهنگی های لازم برسیم .

وی در خصوص جذب بازیکن جدید افزود : دو بازیکن جدید به تیم اضافه کرده ایم ، و با اضافه کردن این بازیکنان جدید خود به خود احتیاج به هماهنگی های لازم را دارند .در حال حاضر تیم ما تیم خیلی خوبی است و حداقل دو تا ۴ نفر خوب را داریم که انشالله این ها با هم تا شروع مسابقات هماهنگ شوند و اگر آن دو بازیکنی را که جدیدا اضافه کردیم هم انشااله بتوانند خودشان را به این بازیکنان نزدیک کنند ، مطمئنا ۱۰ تا بازیکن خوب خواهیم داشت .

ابطحی ادامه داد : گلر های مان هم خوب تمرین میکنند و با این  وجود من فکر میکنم امسال تیم خیلی خوبی خواهیم داشت ، فقط احتیاج به این داریم که یک مقداری این بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند در برنامه هایی که بنده برای تمرینان دارم هماهنگ تر شوند تا بتوانیم تیمی یکدست و منظم را راهی مسابقات کنیم .

این مربی با سابقه در ادامه صحبت هایش بیان کرد : برای موفقیت یک تیم عوامل زیادی است که میتواند نقش داشته باشند ، بخش مدیریت – بخش پشتیبانی – بخش کارهای فنی به اضافه ی شرایط هماهنگی تیمی که باید در بازیکنان به وجود بیاید . البته یک مقداری هم باید در این جور مواقع شانس هم داشته باشیم ، حالا باید منتظر باشیم و ببینیم در زمینه شانس و داوری تا چه اندازه میتوانیم موفق باشیم چون در زمینه های دیگر ما پتانسیل بالایی داریم و تقریبا استاندارد هستیم .
ابطحی افزود: اگر بازی ها بازی های استانداری باشد و داروی ها هم خوب باشد و از طرفی هم شانس با ما یار باشد و مثل سال گذشته با بدشانسی رو به رو نشویم شک نکنید که امسال تیم خیلی خوبی داریم و میتوانیم نتایج قابل قبولی را هم کسب کنیم و من فکر میکنم بتوانیم جز تیم های هشتم به پایین باشیم .

وی در خصوص خط خوردن بازیکنان قدیمی و با سابقه تیم هم اظهار داشت : بازیکن قدیمی که فقط یک نفر بوده ولی باقی بازیکنانی که خط خوردند از بازیکنان جدید و تستی بودند ،ما یکسری انتظاراتی از آنها داشتیم و قرار بود در سال گذشته وقتی می روند و در سال جدید می آیند آن چیزهایی که من میخواهم را باید روش کار کنند که بتوانند از لحاظ انفرادی بتوانند روی آن قضایا خوب کار کنند که متاسفانه آن ها نتوانستند انتظارات بننده را بر آورده کنند و بنده هم فعلا آنها را کنار گذاشتم .

سرمربی تیم شهروند ساری در خصوص برنامه هایش برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: برنامه ما برای این فصل از رقابت ها این است که ما بتوانیم از تمام لحاظ تیم را در یک شرایطی قرار بدهیم که تیم بتواند نتایج خوبی بگیرد ما از حیث نتیجه در هر صورت الان بیشترین هدف و برنامه های مان را داریم و اینکه بتوانیم یک تیمی داشته باشیم که بتوانیم برای سال های بعد هم تقریبا همیشه بتواند بین تیم های اول تا پنجم باشد .

وی در پاسخ به این سوال که چه قولی میتواند به هواداران این تیم بدهد گفت : در این شرایط من نمیتوانم هیچ قولی را به هواداران بدهم ، چون خیلی از تیم ها الان تغییر کردند ، بعضی از تیم ها آنچنان بازیکن جابجا شده و هر کدام ۵ تا ۶ بازیکن گرفتند یعنی ۵ تا تیم در هر صورت نسبت با سایر تیم ها متفاوت هستند و یکسری تیم ها هم هستند که ضعیف اند و تیم های ضعیف هم در هر صورت  از لحاظ بازی نمی توانند کاری کنند و مطمئنن آنها به شرایط دیگری می روند و این یک مقدار کار را برای همه سخت خواهد کرد اما با توجه به اینکه کل تیم به تمامی این قضایا و مسائل آشنا است من فکر میکنم امسال تیم پنجم بشیم خوب عمل کرده ایم .

ابطحی در پایان گفت : تشکر میکنم از تک تک هواداران شهروند ، چون همچین هوادارانی را هیچ شهری ندارد و فوتسال ایران مدیون این هوادران خونگرم ساروی است .

منبع:مازند اسپورت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

تو در حد لیگ دو هم نیستی چه برسه به لیگ برتر

شهريار سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

اول ببین تیم شما لیک دسته جند هست تبم ما جند هست

محمد سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

در مورد داوری حرف نزن چون حمایتی از داوران بجهت پولشون نکردین پس شانسی نخواهید داشت

ساروی سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

سلام خدمت اقای ابطحی امسال بهترین ها رو برایتان ارزومندم به امید موفقیت تیم شهرمان

نام ... سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

ابطحی به بازیکن تیم میگی بره آستارا بازی کنه برای تیمت تا اونو تو لیست قرار بدی؟ واقعا متاسفم

ساروی شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

سید فوتسال ایران با قدرت به کارت ادامه بده و به حرف گروه دلواپسان!!!!! کاری نداشته باش. امسال هم مثل پارسال مدیر عامل قول بازیکن داد ولی اخرش دستتو خالی گذاشت. به امید موفقیت شهروند ساری