کد خبر : 33621
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 11:44
-

وقایع نگاری شکست تیم ملی امید از فرش آرا + حواشی

وقایع نگاری شکست تیم ملی امید از فرش آرا + حواشی
دیدار دیدنی وجذاب تیم های فرش ارای مشهد و تیم ملی امید ایران در تورنمنت بین المللی مشهد با پیروزی فرش ارا به پایان رسید. دیداری که هر دو تیم بارها پیش افتادند و در نهایت فرش ارا 4-3 به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ دیدار دیدنی وجذاب تیم های فرش ارای مشهد و تیم ملی امید ایران در تورنمنت بین المللی مشهد با پیروزی فرش ارا به پایان رسید.
دیداری که هر دو تیم بار ها پیش افتادند و در نهایت فرش ارا ۴-۳ به پیروزی رسید.
دیداردوم تورنمنت مشهد بین تیم های فرش ارا و تیم ملی امید در حضور بیش از هزار تماشاگر در سالن شهید بهشتی نمایش جوان های اینده دار فرش آرا و امیدهای فوتسال ایران بود که میتواند امیدواری را به فوتسال ایران برگرداند.
در این دیدار ابتدا حمید ره انجام به ضربه ای دیدنی گل اول امیدهای ایران را به ثمر رساند.سپس سعید سروری با پاس خوب رضا صوفی گل تساوی را به ثمر رساند.
در اخرین دقیقه بازی سروش احمدنیا فرش ارا را دو گله کرد و این نیمه ۲-۱ به سود فرش آرا به پایان رسید.
در نیمه دوم مجدد ره انجام با گلزنی خود نتیجه را به تساوی کشاند.سپس میثم خیام بازیکن کمکی تیم ملی امید توانست دوباره تیمش را برنده کند.
اما در ادامه باز فرش ارا نتیجه را با گلزنی مجدد احمد نیا به تساوی کشاند.
در حالیکه فرش ارا حمله میکرد ،دریبل دروازبان تیم ملی امید توسط مجید خزایی منجر به خطای دروازبان و سوت داور به نشانه پنالتی شد که شریف زاده با ثبت گل چهارم نتیجه را ۴-۳ کرد و این نتیجه تا پایان باقی ماند.
با این نتیجه فرش ارا به فینال راه پیدا کرد تا برابر منصوری قرچک بیایستد.
در دیدار اول این تورنمنت منصوری قرچک ۴-۰ تیم ملی ترکمنستان را شکست داد.در این دیدار حامد عبداللهی و حمید نصیری هر کدام دو گل برای منصوری به ثمر رساندند.
حواشی:
از این دیدار استقبال مناسبی شده بود و تلاش شبانه روزی هیات فوتبال و کمیته فوتسال در برگزاری ابرومند این دیدار ها نتیجه داد.
علی عبداللهی که کاپیتان امسال فرش ارا ست ،بازوبند را به دستان سعید سروری بست.
سروری بازیکن تیم ملی امید بود که مصدومیت سال گذشته وی را نیم فصل از بازی دور کرده بود.
در بین دو نیمه این دیدار از تعدادی از علاقمندان و زحمتکشان فوتسال مشهد تقدیر شد.
در بین دو نیمه دیدار منصوری و ترکمنستان هم فوتسالیست های نوجوان موسسه گلستان علی که از کودکان بی سرپرست نگهداری میکند لحظات دیدنی وجذابی را به وجود اورد و دیداری برگزار کردند.
دیدار رده بندی ساعت ۲۱.۱۵ بین تیم های امید ایران و ترکمستان و دیدار نهایی در ساعت ۲۳.۱۵ بین تیم های منصوری قرچک و فرش ارای مشهد برگزار خواهد شد.
دیداری تیم های امید ایران و فرش ارا از شبکه خراسان رضوی به صورت زنده پخش شد.
در پایان این دیدار رییس هیات فوتبال خراسان رضوی و مدیر عامل فرش ارا در رختکن تیم حاضر شدند و به بازیکنان خسته نباشید گفتند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.