کد خبر : 33907
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:08
-

امتیاز تیم فوتسال کشاورز قزوین به فروش می رسد

امتیاز تیم فوتسال کشاورز قزوین به فروش می رسد
مدیر و سرمربی تیم دسته اولی فوتسال کشاورز قزوین گفت: در پی فروش امتیاز تیم خود هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبدالهی گفت: بدلیل مشکلات عدیده مالی و بدهکار بودن به بازیکنان فصل های گذشته و نبود حامی (اسپانسر) دیگر قادر به ادامه تیمداری و حضور در مسابقات لیگ دسته اول نیستیم.

مدیر و سرمربی تیم دسته اولی فوتسال کشاورز افزود: در سه سال گذشته با چنگ و دندان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور یافتیم و تا آستانه صعود به لیگ برتر نیز پیش رفتیم اما دیگر پولی برای شرکت در مسابقات در بساط نداریم.

عبدالهی گفت: همه اهالی ورزش استان شاهد بودند که فصل پیش با تحمل چه سختی هایی کشاورز را در لیگ دسته اول نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه متقاضیانی از دو استان خواهان خرید امتیاز تیم کشاورز هستند، اضافه کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان با انتقال و فروش امتیاز تیم ما موافقت کند چرا که خریداری برای کشاورز در استان وجود ندارد.

مدیر و سرمربی تیم دسته اولی فوتسال کشاورز قزوین در خصوص احتمال مخالفت اداره کل ورزش و جوانان با انتقال این تیم به خارج از استان نیز گفت: کسانی که با این کار مخالفند، خود پیش قدم شده و امتیاز تیم را بخرند.

عبدالهی، قیمت تقریبی امتیاز تیمش را حدود ۱۵۰ میلیون تومان خواند و افزود: با پول فروش تیم باید طلب بازیکنان و بدهی هایی که بابت تیمداری از گذشته داشته ایم را بدهم.

وی با انتقاد از مسوولان بابت بی توجهی به ورزش قهرمانی، گفت: با مشکلات مالی و نداشتن حامی، قدم گذاشتن در این عرصه از ورزش کاری طاقت فرسا است.

تیم فوتسال کشاورز قزوین سابقه سه فصل حضور در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را داراست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رحمت پناه شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۴۰

این اقای عبدالهی هم بنده خدا خودش تکلیف خودشو نمیدونه از یک طرف مصاحبه میکنه که میخوام بفروشم از یک طرف هم بهش زنگ میزنی میگه فروشی نیست،خودش هم نمیدونه چی میخواد، قیمت امتیازش هم بیشتر ۵۰ نیست البته تو رویا های ایشون ۱۵۰ هست به نظرم امسال سقوطش حتمیه