کد خبر : 34309
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:15
-

کفاشیان:به افتخاری و ترابیان تذکر دادم/هیات رئیسه فدراسیون نظر نهایی را در مورد سرمربی تیم ملی می دهد

کفاشیان:به افتخاری و ترابیان تذکر دادم/هیات رئیسه فدراسیون نظر نهایی را در مورد سرمربی تیم ملی می دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی فوتسال و جدل لفظی ترابیان و افتخاری گفت: هر دو مصاحبه‌هایی داشته‌اند که به هر دوی آنها تذکر داده‌ایم که دیگر این مصاحبه‌ها را انجام ندهند. کمیته فنی و توسعه یک کمیته قانونی است و کار کارشناسی می‌کند ضمن اینکه کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی فوتسال و جدل لفظی ترابیان و افتخاری گفت: هر دو مصاحبه‌هایی داشته‌اند که به هر دوی آنها تذکر داده‌ایم که دیگر این مصاحبه‌ها را انجام ندهند. کمیته فنی و توسعه یک کمیته قانونی است و کار کارشناسی می‌کند ضمن اینکه کمیته فوتسال هنوز به این نتیجه نرسیده که مربی معرفی کند. در حال حاضر آنها درگیر جام باشگاه‌های آسیایی هستند که ۱۶ تیم آسیایی در آن شرکت می‌کنند. کمیته فوتسال هر وقت تشخیص دهد سرمربی را معرفی می‌کنیم. نگران تیم ملی نباشید.

کفاشیان در مورد اینکه ظاهرا موافق حضور شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال نیست گفت: وقتی پیشنهاد بشود کمیته فنی و توسعه گزینه‌ها را بررسی می‌کند اما در نهایت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را می‌گیرد اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.