کد خبر : 34636
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 15:43
-

درخواست خوراکچی از هواداران گیتی پسند

درخواست خوراکچی از هواداران گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی با اشاره به نخستین بازی تیمش که قرار است فردا شب برابر مقاومت البرز برگزار شود، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم شرایط خود را برای نخستین بازیمان در لیگ برتر مهیا کنیم و با تمریناتی که انجام داده‌ایم به اهداف خود نزدیک هستیم. وی با اشاره در تمام تورنمنت‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی با اشاره به نخستین بازی تیمش که قرار است فردا شب برابر مقاومت البرز برگزار شود، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم شرایط خود را برای نخستین بازیمان در لیگ برتر مهیا کنیم و با تمریناتی که انجام داده‌ایم به اهداف خود نزدیک هستیم.

وی با اشاره در تمام تورنمنت‌ها بازی نخست بازی سختی است، تصریح کرد: تیم مقاومت البرز نیز با توجه به اینکه تیم جوانی است کار را برای تیم ما مشکل می‌کند، خوشبختانه بازیکنان ما دارای تجربیات خوبی هستند و می‌دانند که سه امتیاز دیدار فردا تفاوتی با سه امتیاز بازی با تاسیسات دریایی که سال گذشته قهرمان شد، ندارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: نگفته‌ایم چون گیتی‌پسند هستیم بنابراین می‌توانیم بدون تلاش نتیجه بگیریم، باید تلاشمان را دوچندان کنیم تا از نام و اعتبار این باشگاه دفاع کنیم.

وی با اشاره به تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم مقاومت با توجه به شرایطی که در لیگ دارد از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده می‌کند که همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند و این تیم با ۶ بازی تدارکاتی برای دفاع از اعتبار خودش قصد دارد با امتیاز از اصفهان خارج شود اما ما هم تمام تلاشمان این است که نگذاریم این اتفاق رخ دهد.

خوراکچی اضافه کرد: پیش از اینکه من وارد گیتی‌پسند شوم آقایان افشین کاظمی، محمد کشاورز و محمد طاهری از این تیم جدا شده بودند و زمانی که متوجه شدیم این بازیکنان بزرگ را در اختیار نداریم سعی کردیم سایر بازیکنان این تیم را حفظ کرده و بازیکنانی جذب کنیم که به پازل تاکتیکی ما بخورند، ۷۵ درصد بازیکنان سال گذشته را حفظ کرده و نفراتی را که جذب کردیم همه آنها از بازیکنان تاثیرگذار تیم‌های خودشان بودند.

وی با اشاره به جدایی تعدادی از بازیکنان گیتی‌پسند به صورت قرضی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: این موضوع بزرگی تیم ما را می‌رساند، این تیم بین‌المللی است چرا که تیم‌های خارجی زمانی که به بازیکن نیاز دارند، سراغ بازیکنان گیتی‌پسند می‌آیند و سراغ هیچ تیم دیگری نمی‌روند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: احمد اسماعیل‌پور را تا بازی سوم در اختیار نداریم اما سپهر محمدی و مهدی جاوید را پس از بازی سوم به بعد در اختیار تیم‌های خودشان می‌گذاریم، کار سخت می‌شود اما باید با بازیکنان همکاری لازم را داشته باشیم تا شانس‌های خودشان را از دست ندهند.

وی با اشاره به سطح لیگ امسال بیان کرد: با توجه به اینکه ستاره‌ها در سه تا چهار تیم جمع شده‌اند پیش‌بینی من این است لیگ سختی را پیش‌رو داشته باشیم و تیم‌هایی هم که ستاره ندارند تیم‌هایی هستند که با انگیزه بالا به میدان می‌آیند و من فکر می‌کنم امتیاز گرفتن از تمام تیم‌ها بسیار مشکل باشد.

خوراکچی با بیان اینکه حرف نخست را در هر رشته‌ای هواداران آن تیم می‌زنند، تصریح کرد: سپاهان و ذوب‌آهن دو قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست می‌آورند و گیتی‌پسند نیز طی این سال‌ها همواره رتبه‌های اول یا دوم لیگ برتر فوتسال را کسب کرده و این نشان‌دهنده وجود مدیریت قوی در این شهر است که به تمام مسائل حرفه‌ای نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تماشاگران می‌خواهم به من اطمینان کنند، افزود: با تمام وجود برای کمک به این تیم آمده و می‌دانم به کجا آمده‌ام و دست نیاز به سوی پیشکسوتان دراز می‌کنم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

اصفهان شهرى نیست که با زبون بازى مردمش خام بشوند تازه اسم پیشکسوتا رو هم میارى

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

برو بابا اینجا اصفهانه شهرى که تیمهاى بزرگى به نام سپاهان و ذوب آهن داره هوادارا فوتبال اصفهان تیم گیتى پسند و افرادى جور تو را میشناسند نمیخواد زبون بازى بکنى

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

این باشگاه تو این چند سال چه گلى به سر جوونا اصفهان زده که حالا انتظار دارید هوادارا برا شما جبران کنند به همون کارگرا بگید بیاند

عاشقان گيتي پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

من خودم میام با دوستام تیم شهرمونه بابهترین مربی حال حاظر ایران

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به عشق سپهر محمدی و محمد عبدیزدان میایم تشویق.

مهدی پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

پازل تاکتیکی که ساوه رو انداختی دسته یک خخخخخخخ

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

آقا محمود عجیبه شما هنوز فرق بین تورنمنت و لیگ را نمیدونی ؟
نکنه قراره گیتی به جای لیگ برتر ایران بره توی یک تورنمنت بازی کنه؟!!!

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

استاد ببخشید اسماعیل عباسیان کی عضو باشگاه دروغ پسند بوده که شما میگی تیمهای خارجی فقط بدنبال بازیکنان گیتی هستند؟!!!
تازه همین الان چندین بازیکن ایرانی در تیمهای دیگر کشورهای منطقه دارند بازی میکنند
کمی اطلاعات عمومی فوتسال داشتن چندان بد نیست لااقل با باجناق عزیز هر از گاهی از این حرفها هم بزنید

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

شما خیلی از تاکتیک نمیخواهد صحبت کنید
امسال هم واسه اینکه چیزی داشته باشی عبدیزدان را که مدتی کنار علی افضل بوده آوردی کنار خودتون تا بتونی از شاگرد افضل تمرین و تاکتیک بگیری البته مواظبش باش که خیلی گوشیه!!!

نام ... جمعه , ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۵۴

تا نیم فصل بیشتر اینجا نیستی اقای خوراکچی.گیتی امسال دوم هم نمیشه چه برسه بخواد قهرمان بشه

ساوه جمعه , ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

پارسال هم با همین حرفا تو ساوه شروع کردی بعدش تیم رو انداختی لیگ یک برو دست از این سیا بازی ها بردار خوراکچی !!خسته نشدی این قدر سیابازی میکنی ؟؟!!