کد خبر : 34869
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 9:41
-

صادقی:می‌توانیم تیم را به یک مدعی در مسابقات تبدیل کنیم

صادقی:می‌توانیم تیم را به یک مدعی در مسابقات تبدیل کنیم
سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان گفت: بسیاری از بازیکنان کاشی نیلو ظرفیت ملی‌پوش شدن را دارند و باید برای تقویت این استعدادها برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان گفت: بسیاری از بازیکنان کاشی نیلو ظرفیت ملی‌پوش شدن را دارند و باید برای تقویت این استعدادها برنامه‌ریزی کرد.
رضا صادقی شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل آتلیه طهران قم در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: باید بگویم که در این مسابقه موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و با وجود برتری در نیمه دوم، نتوانستیم پیروز مسابقه شویم.

وی با اشاره به جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان تیمش ادامه داد: به هر حال بازیکنان ما کم‌تجربه هستند و برای اثبات شایستگی‌های خود به زمان احتیاج دارند اما این بازیکنان جوان عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارند.

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان با اشاره به شرایط تیم حریف در بازی بیان داشت: تیم حریف برای کسب پیروزی به میدان آمده بود و با استفاده از اشتباهات و کم‌تجربگی بازیکنان کاشی نیلو، توانست پیروز مسابقه شود اما باید در ادامه مشکلات خود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که با برنامه‌ریزی مناسب و تمرینات عالی، به یک تیم مدعی در لیگ برتر تبدیل شویم تا به عنوان نماینده اصفهان در مسابقات لیگ، اعتبار فوتسال استان را حفظ کنیم.

صادقی با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی در بازیکنان تیم اصفهانی وجود دارد، اضافه کرد: بسیاری از بازیکنان کاشی نیلو ظرفیت این را دارند که در ادامه مسابقات به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش خود را مطرح کنند، با تلاش و برنامه‌ریزی، می‌توانیم تیم را به یک مدعی در مسابقات تبدیل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

عاشق مصاحبه هاتم اقا رضا تو باید بری خارج اینجا داری از دست میری

ناشناس شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

علی اذر پرور – حسن لولاکی – حمید رضا یوسفی – امیر حقانی – ابراهیم حسینی – مصطفی حیدری – مسعود فلاح – محمد نویدبخش – مجتبی توسلی
ببخشید کدام یک از اینا بی تجربه و جوان هستند ؟ میانگین سنی ۲۵ سال جوان محسوب میشه ؟
هر کدام از این بازیکنا چند سال تو لیگ برتر و لیگ ۱ بازی می کنند
تیم از دسته و ۲ ودسته ۱ اوردند لیگ برتر
توروخدا بازیکنا را خراب نکنید . بچه ها خسته نباشید دم همتون گرم

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

انشالا با تدابیر مربی با تجربه ای مثل شما تمام مشکلات بازیکنان برطرف میشه

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

حیف از اشتباهات مکرر کاپیتان این تیم
انشاا۰۰۰ بازیهای بعد جبران میکنه

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

در حد لیگ برتر نیستی

م.. شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

بله,بله,شوما درست میگوی اقا رضا,جو گرفتس تو را

احمد یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۴:۴۵

خدا قوت با این وقت کم خوب تیمی بسته ای .این ها که انتقاد میکنن تا دیروز پشت سر این بازیکنان حرف میزدن ولی برا تخریب امروز با تجربه میشن ناراحت نباش از قدیم میگفتن گربه که دستش به گوشت نمیرسه میگه …..