کد خبر : 35319
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 11:34
-

افضل:روی نقاط ضعف و قوت فرش آرا کار کردیم/فعلاً پیوستن طیبی به مس قطعی نیست

افضل:روی نقاط ضعف و قوت فرش آرا کار کردیم/فعلاً پیوستن طیبی به مس قطعی نیست
سرمربی تیم مس سونگون در مورد بازی این تیم با فرش آرا و شرایط تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و فرش آرا مشهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی در شهر مشهد برگزار می‌شود بازی سختی پیش رو داریم و فرش آرا هم بازیکنان جوانی دارد که خیلی دونده و جنگنده هستند.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: روی نقاط ضعف و قوت فرش آرا کار کردیم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا، ۳ امتیازی را که خیلی به آن نیاز داریم بگیریم.
وی با اشاره به مشکل استفاده از موقعیت‌ها توسط بازیکنان مس سونگون در دیدار گذشته برابر تأسیسات، تأکید کرد: در روزهای اخیر روی این موضوع و به‌ویژه بحث کار با توپ، دریبل‌ها و موقعیت‌های تک‌به‌تک با دروازه‌بان خیلی کار کردیم و امیدوارم این تلاش‌ها نتیجه بدهد و در بازی با فرش آرا بتوانیم از موقعیت‌ها برای گرفتن ۳ امتیاز استفاده کنیم.
افضل تصریح کرد: تیم فرش آرا چند نفر از بازیکنان باتجربه‌اش را از دست داده است اما تعدادی جوان باانگیزه به ترکیب اضافه کرده که در کنار باتجربه‌ترها خیلی خوب می‌جنگند و تلاش می‌کنند. با این حساب فکر می‌کنم بازی خوب ولی سختی داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سؤال که بحث پیوستن حسین طیبی به مس به کجا رسید، گفت: ما با طیبی به توافق رسیدیم و خود او هم خیلی راغب است که در مس بازی کند چون قبلاً هم باهم در تیم‌های مختلف کار کردیم اما فعلاً پیوستنش به مس قطعی نیست و این هفته همه‌چیز مشخص می‌شود.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، افزود: به عبارتی برخی کارهای اداری مانند رضایت‌نامه باید انجام شود تا وضعیت این بازیکن هم مشخص شود.
افضل در ارزیابی هفته نخست فصل جدید لیگ برتر، خاطرنشان کرد: متأسفانه لیگ ایران طوری است که برخی باشگاه‌ها در لحظه آخر تیم می‌بندند و در مسابقات شرکت می‌کنند درحالی‌که اگر تیمی بخواهد موفق شود باید حداقل از ۴۵ روز قبل تمریناتش را شروع کند و یارگیری را به‌طور کامل انجام دهد تا تیم به‌موقع شکل بگیرد و فرصت کافی برای مرور مسائل تاکتیکی و بدنی داشته باشد.
وی افزود: این‌که تأسیسات ما را در تبریز برد، ۲ دلیل داشت که یکی استفاده از بازیکنان بزرگ و باتجربه و دیگری شروع زودهنگام تمرینات آماده‌سازی بود. به‌طوری‌که آن‌ها از ۲ ماه قبل استارت تمرینات را زده بودند یعنی یک ماه زودتر از همه تیم‌ها کارشان را شروع کرده بودند.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد: آن‌ها تمام مسائل به‌ویژه بدن‌سازی را خیلی خوب کار کردند و در طول بازی با افت بدنی مواجه نشدند اما بقیه تیم‌ها مثل مس فقط یک ماه است که تمرینات را شروع کرده‌اند پس ۳-۴ هفته نیاز است تا هماهنگی و آمادگی لازم در تیم‌ها ایجاد و وضعیت آن‌ها مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاساشین آذربایجان سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

آره بشین تا حسین طیبی بیاد لابد تو آمدنت به مس خیلی تاثیر گذار بوده که اینقدر بخاطرش صبر کردی حالا کسی دیگه ایی بود قبل لیگ عذرش را میخواستی

نام ... سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

اخه تو که از همه جا بى خبرى و کامنت میزارى ، اینو میگم بدونى ، طیبى این هفته براى مس بازى میکنه، طیبى یک ماهه قرارداد بسته

نام ... سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

این کامنتهارو فقط محمد وزیرزاده میزاره چون با افضل لجه

هوادار سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

سلطان اسیا فقط داش حسین طیبی

نام ... سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

فقط امیر احمدبور.
تا وقتى که ما امیر و عبدالهى ,شهرام شریف زاده،سرورى رو داریم خیامون راحته و با برد بازى رو تموم میکنیم . حالا میخواد مس باشه یا تاسیسات فرقى نداره

نام ... سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

hossin to heyat footbal sabt kard 2roz pish in hafte ham mikhad bazi kone rasaneish nakardan k ye shok be farshara bedan