کد خبر : 35300
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 9:18
-

دبیری:با پیروزی در قلعه عقاب ها نشان دادیم که مدعی هستیم

دبیری:با پیروزی در قلعه عقاب ها نشان دادیم که مدعی هستیم
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم دبیری تبریز با پیروزی در ساری که مشهور به قلعه‌عقاب است، نشان داد که از مدعیان لیگ برتر فوتسال کشور است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم دبیری تبریز با پیروزی در ساری که مشهور به قلعه‌عقاب است، نشان داد که از مدعیان لیگ برتر فوتسال کشور است.
فرزین دبیری اظهار داشت: بازی‌های هفته اول به دلیل عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر همیشه سخت بوده و علاوه بر آن تیم دبیری باید در ساری که به قلعه عقاب‌ها معروف است به میدان می‌رفت که این کار را برای تیم ما دو چندان مشکل کرده بود.
وی گفت: تیم دبیری برابر شهروند ساری با ارائه یک بازی درخشان و خوب توانست با ۵ گل به پیروزی رسیده و کار بزرگی در حضور تماشاگران حریف را انجام داده و این نشان داد که تیم دبیری از مدعیان لیگ برتر فوتسال کشور است.
دبیری افزود: صدرنشینی در هفته اول هر چند خوب و خوشحال کننده است، اما موفقیت‌های تیم ما باید تداوم داشته باشد و حالا باید برای پیروزی برابر فردوسی مشهد و کسب سه امتیاز این بازی برنامه‌ریزی کنیم.
مدیر تیم دبیری از کادر فنی و بازیکنان تیمش بابت پیروزی برابر شهروند ساری تشکر کرد و خاطرنشان کرد: در این بازی همه بازیکنان خوب بوده و کادر فنی نیز تصمیمات صحیحی را گرفته و در نهایت به برتری تیم منجر شد، ضمن اینکه جا دارد از درخشش «گرتو» دروازه‌بان برزیلی تیم دبیری نیز به نیکی یاد کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

آفرین به فرزین دبیری آفرین به جواد اصغری ومجید زارعی و آفرین به همه بازیکنان تیمتون که اولین بازی نشان دادند چقدر همدلند

اوغلوووووووو سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

فقط مواظب باش با مصاحبه هات تیمو نبری تو حاشیه !! در همین حد بسه بیشتر مصاحبه نکن مررسی