کد خبر : 35329
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:38
-

پایان کار کمیته جنجالی؟!/ بررسی برنامه های فوتسال بانوان در کمیته فنی و توسعه فدراسیون

پایان کار کمیته جنجالی؟!/ بررسی برنامه های فوتسال بانوان در کمیته فنی و توسعه فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هفته آینده به منظور بررسی برنامه های بانوان برگزار می شود. با اعلام محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه، نشست این کمیته به منظور بررسی برنامه های اردویی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان و فوتسال روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه برگزار می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هفته آینده به منظور بررسی برنامه های بانوان برگزار می شود. با اعلام محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه، نشست این کمیته به منظور بررسی برنامه های اردویی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان و فوتسال روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه برگزار می شود.
گفتنی است، تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان بانوان خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی چین و تیم ملی فوتسال بانوان نیز خود را برای شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی آماده می کنند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در حالی بررسی برنامه های تیم ملی فوتسال بانوان قرار است توسط کمیته فنی بررسی شود ، که پیش از این اعلام شده بود برنامه های فوتسالی و فوتبال ساحلی در کمیته فنی به ریاست ترابیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حالا این موضوع مطرح می شود که آیا کمیته اخیر به پایان کار رسیده است و مجدد بررسی برنامه تمام تیم های ملی فوتبال و فوتسال در کمیته فنی فدراسیون ، تصمیم گیری خواهد شد؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.