کد خبر : 35392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 4:25
-

تاسیسات دریایی مرا یاد فولادماهان می‌اندازد/ با مدیریت وحید مشکلی پیش نخواهد آمد

تاسیسات دریایی مرا یاد فولادماهان می‌اندازد/ با مدیریت وحید مشکلی پیش نخواهد آمد

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: موقعی از گیتی‌پسند اصفهان جدا شدم نیاز به فضای جدیدی داشتم که با صحبت‌هایی که با وحید انجام شد، این فضا را در تاسیسات دریایی امسال برای خود فراهم دیده و به همین خاطر هم پیشنهاد تاسیسات را پذیرفتم. وی

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: موقعی از گیتی‌پسند اصفهان جدا شدم نیاز به فضای جدیدی داشتم که با صحبت‌هایی که با وحید انجام شد، این فضا را در تاسیسات دریایی امسال برای خود فراهم دیده و به همین خاطر هم پیشنهاد تاسیسات را پذیرفتم.

وی در پاسخ به اینکه آیا جمع شدن بازیکنان نامدار فوتسال ایران در ترکیب امسال تاسیسات باعث بروز مشکلات حاشیه ای نخواهد شد؟ گفت: چنین شرایطی را که بازیکنان نامدار فوتسال دور هم باشند را ما در فولادماهان هم تجربه کرده‌ایم اما به نظر من با مدیریت وحید شمسایی نباید مشکلی پیش بیاید و انشاالله ما مشکلی نخواهیم داشت.

کشاورز در پاسخ به آخرین شرایط تنها هم پستی اش در تاسیسات دریایی افزود: من و حمید احمدی تقریبا تنها در یک پست هستیم. فکر می‌کنم ایشان روزهای آخر مصدومیتش را پشت‌سر می گذارد و انشاالله به تیم ملحق خواهد شد و کمک خواهد کرد تا اهداف تاسیسات دریایی در ادامه لیگ و جام باشگاههای آسیا به پیش برود.

این بازیکن تاسیسات بازی با مس سنگون را یک بازی پایاپای ارزیابی کرده و متذکر شد: بازی نزدیک و پایاپایی بود که در تبریز انجام شد. مس یک تیم بسیار شایسته نشان داد ولی به نظر من تجربه تاسیسات حضوصا در دقایق پایانی به مس چربید و سه امتیاز به ما رسید.

وی با بیان اینکه بازیکنان تاسیسات، منصوری را در دومین گام از لیگ دست کم نخواهند گرفت، ادامه داد: بازی با منصوری مثل همه بازی‌های لیک سخت است. آنها تیم ریشه‌داری هستند که همه بازیکنان بزرگ در آن جمع شده‌اند. کاری به بازی هفته اول منصوری نداریم چون اعتقاد داریم که منصوری تیم بزرگی است و همواره خطرناک است. می‌خواهیم سه امتیاز را از آن خود کنیم اما می‌دانیم کار سختی داریم.

کشاورز با تجربه به بازی های تاسیسات در جام باشگاههای آسیا اشاره کرده و گفت: ابتدا با گلایه کنم که ما میزبان هستیم و از یکسری امکانات چون آشنایی ویژه به سالنی که معمولا همه میزبان‌ها برایشان نقطه قوت است بهره مند نیستیم. می‌توانست شرایط بهتری برای میزبانی تاسیسات رقم بخورد و انصافا کار سختی در پیش داریم.

این بازیکن باتجربه فوتسال ایران با تاکید بر اینکه ترس آسیا از ایران ریخته مدعی شد: ما چند ساالی در آسیا در رده ملی و باشگاهی ناکام بوده ایم اما انشاالله ما برای قهرمانی تلاش می کنیم و می خواهیم که هواداران فوتسال خصوصا اصفهانی‌ها از ما حمایت کنند.

وی که از محبوبیت ویژه ای نیز هواداران اصفهانی نیز برخوردار است تاکید کرد: سال‌هایی که در اصفهان بوده‌ام سال‌های خوبی بود که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و از ته دل از تک تک هواداران تشکر می‌کنم که به من محبت داشتند و امیدوارم روزی بتوانم این محبت‌هایشان را جبران کنم.

کشاورز در خاتمه در پاسخ به اینکه اگر با انتخاب احتمالی شمسایی به سرمربیگری تیم‌ملی دوباره دعوت شد قبول خواهد کرد نیز چنین پاسخ داد: مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم؛ اگر صلاح ببِینند که در خدمت تیم کشورم خواهم بود و اگر هم نباشم برای این تیم دعا می‌کنم چون اعتقاد دارم یک تیم ملی قدرتمند به سود همه اهالی فوتسال است. مقل الان تیم‌ملی والیبال که موفقیت‌هایش به همه شاخه‌های آن تسری پیدا کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

اقای کشاورز دوست داریم

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

آقای کشاورز ضمن احترام و تبریک پیشاپیش عید چند سوال بیان میکنم
۱ چرا اکثرشما مثلا بزرگان فقط در تیمهایی نتیجه میگیرید که چندین نفر از بازیکنان بزرگ در آن باشند؟
۲ شما که مثلا مدعی اخلاق هستید و با سیاه کاری خود را سرباز مینامید و سنگ مردم را به سینه میزنید چگونه است که در همه جا اول پول و امکانات برایتان مهم است و حتی در همین مصاحبه هم گفته اید شرایط برای من مهیا بود نه برای کمک به فوتسال؟
۳ آیا فرصت کرده اید کلاس مربیگری هم بروید یا هنوز نه؟
۴ آیا تمرینات تیم را یاداشت میکنید که بعد اگر به خاطر مثلا بچه خوب بودن دوباره بدون مدرک مربی شدید لااقل چیزی برای تمرین داشته باشید و مجبور به گدایی تمرین نباشید؟
۵ البته مشخص است که وضع مالی تاسیسات خوب است ولی اگر پرداختها دیر شد دوباره مصدومیت و قهر و … خواهید داشت؟
۶ آیا اگر بامشکلی در باشگاه روبرو شدید بازهم بقیه را جلو میاندازید و خودتان وقتی بصورت پنهانی به منافع خود رسیدید پشت بقیه را خالی میکنید؟
۷ اگر مشکل مالی رخ داد هنوز هم به جای پول قرارداد خودرو قبول میکنید؟
۸ اگر بسیاری تیمها فشار به تیم شما آوردند و موقعیتهای زیادی هم داشتند آیا یاد گرفته اید موقعیتهای آنها را هم ببینید یا بازه میفرمایید همه چیز در اختیار ما بود؟!
۹ چه تغییراتی در برنامه بدنسازی خود ایجاد کرده اید که مقداری به تحرک شما در زمین مسابقه کمک کند تا از ایستادن در انتهای زمین خودی دست برداشته و بیشتر در زمین حریف دیده شوید؟
۱۰ اگر دستی در تبانی داشتید و یا اطلاعات خوبی از آن داشتید بازهم با حالت عصبی و رگ گردن ورم کرده جلوی دوربین میگویید فوتسال پاک است؟
۱۱ آیا اگر دوباره یک شبه سرمربی شدید باز هم از افراد سفارشی و بعضا بیکفایت در کادر خود استفاده میکنید و زیر بار هر حرفی از سوی باشگاه میروید؟
۱۲ آیا هنوز هم برای اینکه خوب بازی کنید و فکرتان راحت باشد باید هر روز مدیر باشگاه یا مالک باشگاه به شما خصوصی زنگ بزنند و جویای احوال شما باشند؟

امیدوارم ناراحت نشده باشید.این سوالات واقعا در راستای پیشرفت فوتسالی است که خیلیها بدون داشتن منافع کلان مثل شما از آن انرا عاشقانه دوست دارند

اصفهانی چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

آقای کشاورز نان را نباید به نرخ روز خورد!!! ادم خوبه تو زندگیش مرد باشه!!

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

خداوکیلى پارسال هم همین حرفا را میزدى قبل بازى با تاسیسات یادته برا تیم درباره همین اقا وحید چه حرفایى میزدى جدى لقب خوبى بهت دادند

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

وحید شمسایى با سیاست ممد کشاورزا را برد تاسیسات چند سال آینده معلوم میشه
تا پارسال که وحید شمسایى سران…………بود یادته
حالا خوب شد اى بابا مرد باش محمد کشاورز

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

وحید شمسایى با سیاست ممد کشاورزا را برد تاسیسات چند سال آینده معلوم میشه
تا پارسال که وحید شمسایى سران…………بود یادته
حالا خوب شد اى بابا مرد باش محمد کشاورز

با نام پنجشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۳۰

فقط خدا میشناست!
راس گفتن خوبه آدم یکم مرد باشه!فقط یکم!!

قرچکی پنجشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

محمد کشاورز فوتسالیست اخلاقی و محبوب…

بچهاي ري دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

اقای کشاورز ما دوستت داریم همهی این حرفا از حسادتشونه