کد خبر : 35702
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 20:07
-

ترابیان: آقایان منافع خودشان را به منافع فوتسال ترجیح دادند/ برای آبروی کشور خیلی بد تمام شد

ترابیان: آقایان منافع خودشان را به منافع فوتسال ترجیح دادند/ برای آبروی کشور خیلی بد تمام شد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحل اتفاقات رخ داده در حضور ناظر AFC دربازی تاسیسات با منصوری را برای این رشته بسیار تلخ توصیف کرد و آنها را برازنده لیگ و فوتسال ایران ندانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص اتفاقات دیدار نیمه تمام تاسیسات دریایی و منصوری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به همراه نماینده و بازرس داوری AFC، برای تماشای این مسابقه به سالن هندبال رفته بودیم اما اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، برای آبروی کشور خیلی بد تمام شد و اتفاقات تلخی را برای فوتسال کشور رقم زد.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها بارها در کمیته‌های مختلف AFC از استانداردهای لیگ فوتسال ایران و نظم و انضباطی که در ایران حکم‌فرماست، صحبت کردیم، اما متاسفانه دوستان خویشتن‌داری نکردند و به نوعی از شرایط موجود، سوءاستفاده کرده تا با نیمه تمام ماندن مسابقه، اتفاق ناخوشایندی برای فوتسال ایران رقم خورد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تاکید بر اینکه چنین مسائلی برازنده لیگ و قدمت فوتسال ایران نبود، تصریح کرد: بنده با دوستان صحبت کردم و از آنها خواستم به خاطر حضور ناظر AFC در سالن به بازی ادامه دهند؛ همچنین تاکید کردم نیمه تمام ماندن بازی و مسائل حاشیه‌ای برای فوتسال خوب نیست؛ ولی آنها اصلا توجهی به صحبت‌های من نکردند.

وی صحبت‌هایش را در خصوص این اتفاق اینگونه ادامه داد: باید بازنگری اساسی در انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیته فوتسال صورت گیرد زیرا کسانی که عضو این هیات رئیسه می‌شوند، باید خویشتن‌داری را سرلوحه کارها قرار دهند. این افراد باید بیش از سایران نگاه ویژه به آبروی فوتسال و کشور داشته باشند، اما متاسفانه اتفاقات خیلی بدی رقم خورد و من حتی نتوانستم تا آخر کار بمانم و ببینم که چه رخ می‌دهد.

ترابیان با تاکید بر اینکه به آقای منصوری گفتم شما حداقل عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بودید و از رایزنی‌های ما درAFC برای ارتقای فوتسال باخبرید، ادامه داد: همیشه در سالن هندبال امنیت مسابقات بر عهده حراست وزارت ورزش و جوانان است و آنها معتقدند احتیاجی به حضور نیروی انتظامی برای برقراری نظم و انضباط ندارند که تا پنجشنبه شب هم مشکلی پیش نیامده بود.

وی اضافه کرد: به طور مثال شما ببینید در حساس‌ترین بازی‌های فوتبال ملی و داخلی ایران، در بخشی از ورزشگاه، نیروهای انتظامی مستقر می‌شوند و نظم و انضباط حلقه‌های دیگر بر عهده حراست وزارت ورزش است. هدف نهایی از بیان حضور نیروهای امنیتی در ورزشگاه، حفظ نظم و انضباط است که این اتفاق از سوی مسئولان حراست وزارت ورزش صورت گرفت و همیشه نباید نیروهای نظم‌دهنده، لباس خاص یا اسلحه داشته باشند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه برخی بهانه‌ها من‌درآوردی است. در بعضی زمان‌ها تیم خوب عمل نمی‌کند و باید با این موضوع کنار آمد، زیرا جزئی از یک مساله ورزشی است، اما در یک روز مهم برای فوتسال، دوستان خویشتن‌داری نکردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تاسیسات دریایی خواهد شد، اظهار کرد: نتیجه را نمی‌دانم اما همه چیز بستگی به گزارش ناظر بازی و تصمیم کمیته انضباطی دارد.

ترابیان در مورد اینکه چرا اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ باید در چنین مقطع حساسی و در حضور ناظر و بازرسAFC، مسابقه را نیمه تمام بگذارند؟ تصریح کرد: البته آقایان عضو پیشین هیات رئیسه هستند، جلساتی تشکیل می‌دهند و اظهارنظر هم می‌کنند، اما برای اینکه نشست‌های آنها رسمیت داشته باشد، باید مجمع برگزار شده و اعضای جدید هیات رئیسه انتخاب شوند. ضمن اینکه همه اعضای هیات رئیسه نباید مدیران باشگاه‌ها باشند و همانند گذشته می‌توان مسئولان هیات‌ها را نیز به عضویت این کمیته درآورد، زیرا بعضی از دوستان در زمان مقتضی، منافع خودشان را به منافع فوتسال و منافع ملی را ارجح قرار می‌دهند.

وی در مورد واکنش ناظر و بازرس داوری ترکمنستانی AFC، یادآور شد: بنده توضیحاتی به ایشان دادم ولی کافی نبود. این ناظر AFC همه اتفاقات را رصد می‌کرد و متاسفانه مانند یک مخبر همه آنها را می‌نوشت؛ اتفاقی که اگر بخواهیم فردا روز در کنفدراسیون فوتبال آسیا از فوتسال کشورمان دفاع کنیم، به ضررمان خواهد بود، زیرا گزارش او با آنچه ما می‌گوییم کاملاً مغایرت پیدا می‌کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه این ناظر برای بررسی عملکرد داوران جوان ایرانی جهت الیت شدن‌شان، به ایران سفر کرده‌، گفت: متاسفانه اتفاقات دیشب نه تنها برای فوتسال بلکه برای داوری فوتسال کشور هم بسیار بد تمام شد، زیرا ایشان علاوه بر گزارش در مورد عملکرد داوران، گزارش‌های کلی را در خصوص لیگ فوتسال کشور هم به AFC ارائه خواهد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

یه برخورد قاطع کنید
منصوری شورشو در آورده

علاقمند جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

تو این فوتسال هیچکس حریف منصوری و اکبر تقوی نمی شود
هیچ کاری هم نمیشه کرد

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

أقای ترابیان شما برو تخلفات خودت را رسیدگی کنید شما

نام ... شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

وقتی اعضای هییت رییسه همچین افرادی باشن وفقط رییس باشگاهها باشن چه توقعی جز منافع شخصی این گره دارید!!!!!!بیشترین وتاثیر گذارترین قشر بازیکنا هستن تولیگ که سختیهای زیادی رو تحمل میکنن ایانباید نماینده ای در هیىت رییسه داشته باشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حداقل بتونن درمقابل این افراد معلوم و الحال هییت رییسه با ارای کشکی که میدن مقاومت کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گرچه کسی جلودارشون نیست!!!!!!!!!

اشنا شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

با شخصیت تر از اقای ترابیان نیست ،من به عنوان ناظر داوری فوتسال عنوان میکنم که ایشان در اسیا هم جایگاه ویژه ای دارند ،اما بعضی ها در کوچه خودشان هم اعتباری ندارند

نام ... یکشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۲۷

باز هم ترابیان و …
ناظر داوری فقط داور را ارزیابی میکند.