کد خبر : 35563
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 2:41
-

دروغ شاخدار مدیرعامل و سرپرست منصوری/فحاشی به نظری و واکنش تند او به تماشاگران قرچکی/ناتمام ماندن بازی با قدرت عضو هیات رئیسه/آبروریزی در غیاب افتخاری پیش چشم ناظرAFC

دروغ شاخدار مدیرعامل و سرپرست منصوری/فحاشی به نظری و واکنش تند او به تماشاگران قرچکی/ناتمام ماندن بازی با قدرت عضو هیات رئیسه/آبروریزی در غیاب افتخاری پیش چشم ناظرAFC
بازی تیم های تاسیسات دریایی با منصوری قرچک با حاشیه های زیادی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حواشی بازی جنجالی تیم های تاسیسات دریایی و منصوری قرچک را بخوانید:

*یک دستگاه اتوبوس از قرچک تماشاگرانی را به سالن هندبال آورده بود تا در این بازی تیم منصوری را تشویق کنند.

*پیش از شروع بازی نظری،حسن زاده و شمسایی از تاسیسات با طاهری و کاظمی از تیم منصوری خوش و بش کردند.

*عباس ترابیان،ناصر صالح،محمد هاشم زاده،شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران،کریم منصوری و بختیار رحمانی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز از جمله مهمانان حاضر در سالن بودند.همچنین وادیم باراتوف از ترکمنستان به عنوان ناظر ویژه برای بررسی عملکرد کمربسته داور این بازی به سالن آمده بود.

*از نکات جالب این بازی عدم حضور رضا داورزنی همراه با تیم منصوری بود.این مربی که پس از شکست خانگی هفته قبل مقابل میثاق زمزمه های ناراحتی و کناره گیری اش شنیده می شد با غیبتش در این بازی این شایعه را به حقیقت تبدیل کرد.در شرایطی که نزدیکان به باشگاه منصوری از غیبت این مربی از ابتدای هفته در تمرینات این تیم خبر داده و حضور رضا لک به عنوان سرمربی جدید تیم قرچکی را قطعی می دانستند کریم منصوری مدیرعامل و اکبر تقوی سرپرست منصوری با دروغی شاخدار عنوان کردند که داورزنی به دلیل مشکلات خانوادگی به این بازی نیامده است!

*در جریان بازی این تنها تماشاگران منصوری بودند که تیم خود را تشویق می کردند و هواداران تیم تاسیسات تنها نظاره گر بازی این تیم بودند.

*حضور تماشاگران منصوری از همان ابتدا با حاشیه همراه بود.آنها پیش از شروع بازی علیه شمسایی شعار دادند،در برخی لحظات کشاورز را بی غیرت خواندند اما در جریان بازی بارها علیه مصطفی نظری فحاشی کردند.نظری که یکی دو بار به این شعارها واکنش کوتاهی داشت در یکی از صحنه ها به سمت تماشاگران منصوری رفت و به شدت پاسخ آنها را با الفاظی داد.در این لحظات در شرایطی که شعار تماشاگران منصوری شدت گرفته بود،داور بازی وارد غائله شد و به شدت به نظری تذکر داد.در این گیر و دار بازی برای لحظاتی متوقف شد.

*تیم تاسیسات با ترکیب ابتدایی نظری،شمسایی،حسن زاده،زارعی و عروجی به میدان آمد و منصوری با ترکیب ابتدایی محمدی، نصیری، کیایی، طاهری و کاظمی پای به میدان گذاشت.ابتدا تیم تاسیسات توسط عباسی به گل رسید اما لحظاتی بعد حفیظی بازی را به تساوی کشاند.در ادامه شمسایی و عباسی دو گل دیگر را برای تاسیسات در نیمه اول به ثمر رساندند.

*از جمله حواشی جالب نیمه اول اخراج اکبر تقوی سرپرست منصوری بود.تقوی که در چندین صحنه به عملکرد کمربسته معترض بود در یک صحنه به تصمیم دوگانه ای که این داور در قبلا شمسایی و محمد طاهری داشت اعتراض کرد و با شدت گرفتن این اعتراضات از سوی داور به سکوها هدایت شد.حضور تقوی روی سکوها با تشنج همراه بود و او با مامورین حراست حاضر درسالن هم درگیر شد.

*دروازه منصوری به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده است به نحوی که محمدی در سه بازی اخیر منصوری مقصر اصلی شکست این تیم بوده است. شکست پرگل از فرش آرا در تورنمنت مشهد،شکست از میثاق در قرچک و بازی با تاسیسات دریایی با عملکرد ضعیف او توام بود.جالب اینکه او در اواخر نیمه اول در یک صحنه بی دلیل خود را به مصدومیت زد تا از فشار حملات حریف بکاهد.

*اما آغاز بیشترین حواشی این بازی پیش از شروع نیمه دوم بود.حضور ناگهانی اکبر تقوی در درون زمان و فریادهای او که اجازه بازی به تیمش نمی دهد با کنجکاوی همه حاضران در سالن همراه شد.در شرایطی که نماینده فدراسیون و داوران در حال مشایعت او به بیرون از زمین بودند کریم منصوری مدیرعامل منصوری در گوشه ای با تقوی مشغول صحبت شد و ناگهان خودش وارد زمین شده و اعلام کرد که تا حضور ماموران نیروی انتظامی اجازه بازی به تیمش را نمی دهد.این ادعا با بهت شمسایی و شاگردانش همراه بود.آنها مدعی بودند که در این سه سال از حضور تاسیسات در لیگ برتر همواره و با دستور وزارت ورزش انتظامات سالن بر عهده حراست بوده و هیچگاه حتی در بازی های بین المللی هم نیروی انتظامی در این سالن حاضر نبوده است.کریم منصوری هم مدعی بود که او چون دوسال در فوتسال نبوده از این قانون اطلاعی ندارد و این اتفاق بی قانونی است و کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم بگیرد.در این میان بازار اظهارنظرها داغ بود.شمسایی از نفوذ و تخلفات اعضای هیات رئیسه و در راس آن کریم منصوری می گفت.ناصری مدیر فنی تاسیسات فریاد زنان از بهم زدن جو بازی توسط تیم حریف گلایه می کرد. شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران از تماس با ماموران نیروی انتظامی و اینکه حراست اجازه حضور آنها در سالن را نداده سخن می گفت.نماینده فدراسیون هم از گزارش اتفاقات به کمیته انضباطی حرف می زد.منصوری و تقوی هم خود را محق دانسته و این اتفاق را پس از سه سال بی قانونی تلقی می کردند.در شرایطی که افتخاری رئیس همیشه غایب فوتسال از مهمترین چهره های غایب این بازی بود،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی هم اظهارنظر جالبی کرد.او که به شدت از رفتن آبروی ایران پیش چشم نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا شاکی بود با کریم منصوری به جر و بحث پرداخت و از مسئولان این تیم خواست اجازه این آبروریزی را ندهند.ترابیان همچنین مدعی شد که حضور حراست در سالن هندبال به جای نیروی انتظامی برای امنیت سالن،مصوبه سه سال پیش هیات رئیسه است اما منصوری از آن اطلاعی ندارد.مدیران منصوری هم علت اصلی اعتراض خود را عدم توانایی مسئولان حراست در کنترل تماشاگران قرچکی دانسته و می گفتند اگر نیروی انتظامی به جای ماموران حراست بود،تماشاگران قرچکی جرات و اجازه این همه فحاشی در سالن را نداشتند.اظهارنظرها در این خصوص  تا درب خروجی ورزشگاه هم ادامه داشت و در نخستین ساعات بامداد جمعه،تقوی و شیرازی پیش درب خروج پارکینگ،به اظهارنظرها در این خصوص ادامه می دادند.در نهایت با تصمیم عجیب عضو هیات رئیسه،لیگ فوتسال در همین هفته دوم ناقص شد تا همه منتظر رای کمیته انضباطی باشند.

*تقریبا تمامی مسئولان حاضر در سالن با دوربین های تلویزیونی مصاحبه کردند تا این بازی ناتمام بار دیگر حاشیه های فوتسال در آستانه نابودی ایران را در رسانه ملی به تصویر بکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۰۷

۱۰۰تا مثل کریم منصورى و تقوى بیان نمیتونن وحید شمسایى و تاسیسات رو خراب کنن,
پارسال بازى اخر چقدر به نظرى بد و بیرا گفتن,اینا کارشون اینه,دیدن تو بازى هیچ مارى نمیتونن بکنن خودشونو اومدن گول بزنن,
وگر نه پارسال این همه تاسیسات بازى کرد تو سالن هندبال یه بار نیرو انتظامى نبود,اینا خواستن بیشتر گل نخورن تا بیچاره نشن,اخه منصورى در حد تاسیسات نیست,
اقاى منصورى دیدى تیمت تیم نیست دیدى ابرتون میره تیم و کشیدى بیرون
قهرمانى بازم ماله تاسیسات جام تو تهران میمونه,جام اسیا هم ماله تاسیساته
پرچم بالااااااااا تهراااااااااااان

نام جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۱۴

اى واااااااااااى چه بلایى داره میاد سر فوتسال؟؟؟
اخه اقاى منصورى شما اونجا چیکار میکنى هنوز قانون رو نمیدونى؟
چرا بازى نکردید مگه ندیدى اون بالا نماینده اى اف سى رو,چرا دارید فوتسال رو نابود میکنید
مگه دسته یک تهران تیم کشیدى بیرون؟؟؟
تماشاچى هایى که خودتون اوردید فحاشى کردن,به نظرى و کشاورز غیره,بد به جاى اینکه اینا شاکى بشن تو تیم کشیدى بیرون؟؟؟؟بخدا زشته,
تیم منصورى از همون اول هم با تماشاچى هاش فحاشى میکرد زشته شخصیت چیزه خوبیه

اسد جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۱۷

Hamash moghaser vahid shamsaei age ziad beina ehteram nemizasht in ghadr dor var nemidashtan, hamashon bi adaban timet bakhte zoresh nemirese golert khob nist chera alaki bahoone miarid…?
Mirafti ye goler khob mikharidi, 4ta bazikone khob mikharidi ke bein rooz nayofti aghaye karim khane mansouriiiii,

رسول جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۱۶

عزیزم همینا پارسال و پیارسال به شمسایی راه دادن که قهرمان شه
تنها فرقش اینکه اون دو سال بازی هفته اخر بود حالا اول فصل

حق وناحق جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۵۵

واقعا جای تاسف وافسوس داره هزاز هزار افسوس بخدا باید به حال این فوتسال گریست کسی که ادعای ریاست تیمی رو میکنه که ازطرفی دیگرعضو اصلی هیت رئیسه فوتسال فدراسیون هم هست وازهزاران رانت برای رسیدن به اهدافشون استفاده میکنن وبابرگزاری جلسات وتعیین خط ومش که نهایتش بااعمال نفوذ به نفع خودشون ختم بخیرمیشه بیش ازنبایدانتظارداشت آقای کفاشیان ودکتراسدی وافتخاری همیشه غائب ازخواب تابستانی بیداروبداد این فوتسال که داره مثل گوشت قربونی فدای افراد سودجویی میشه که همیشه بامظلوم نمایی میخان احقاق حق هم بکنن بازم میگم جای تاسف داره!!!!!!!!

تماشاگرحاضردرسالن بازی جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

احسنت احسنت به آقای حق وناحق گل گفتی باریکلا
امیدوارم که گفته وتلنگرها حداقل بدین شکل منجر به بیدارشدن خیلی ازمسئولین بشه وآبروریزی درحضور نماینده Afcونشون دادن اشتباه فرهنگ غنی ایران وایرانی نباشیم تربخدابابرخورد واشد مجازات برای تماشاگران قرچکی که به دفعات مورد لطف وحمایت کمیته انضباطی قرارگرفتن باشیم وازحضورشون حتی درسالن قرچک جلوگیری بشه که بدین شکل باالفاض رکیک نوامیس مردم رو مورد لطف قرارندن به امیداجرای صحیح قانون وبدون هیچ گونه سفارش ورانتی حکم عادلانه صادروابلاغ شود.

یاشاسین آذربایجان جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

اگرپارسال باتماشاگران قرچک که به کرارهم درقرچک وهم درشهرهای حومه تهران که بهمراه میارن برخورد قاطعی میشد وبلافاصله بااون برخورد میشد الان شاهد چنین فجایع ودغدغه هایی نبودیم نمونه اش روبروی گیتی درقرچک ودبیری درقرچک وبدترازهمه روبروی ملی حفاری درقرچک وچندین وچندباردیگه که همه وهمه خبردارن که تمام برنامه ریزی این مسائل به تقوی ختم میشه بخدا بخدا بخدا

منصوری جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

احتمالا ۳-۰به نفع تاسیسات شه.

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

نیمه دوم تکرار میشه

ساوه جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

اعضای هییت رییسه سازمان لیگ کارشون همینه.اون از نجاریان که فصل قبل تو ساوه یه نیمه هم بازی کردن بعدش دیدن میبازن یادشون افتاد نیمه دوم بازی نکنن اینم از منصوری.منصوری و نجاریان متاسفم براتون

محسن جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

این تماشاگرای قرچک دیگه شورشو در اوردن!!! کم تو زمین خودشون به تیمهای حریف فحش ناموسی میدن٬ حالا اومدن سالنای تهرانم به گند بکشن!!!اقای منصوری به جای این بچه بازیها برو یه کم به لیدرات ادب یاد بده که از ۵تا کلمه ایی که از دهنشون میاد بیرون ۴تاش فحشه!شخصیت شمارو باید از لیدرایی که انتخاب میکنید شناخت! اره شما میتونی بگی لیدر به من چه ولی اگه اجازه شما نباشه مگه کسی میتونه لیدر بشه!!تاسف باید خورد برا این فوتسال که شما عضو هیئت رئیسش هستین!!

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

اقای تقوی،اقای منصوری پیش خودتون چه فکری کردین مردونه؟؟!! فکر کردین خیلی زرنگ هستین، یا فکر کردی با دسته کورا طرفین؟؟!!! نامرد نا حسابی هر بچه ایی میتونه بفهمه که شما چون میدونستین زورتون به تاسیسات نمیرسه بخاطر همین یه اتوبوس تماشاگر نما که به تنها چیزی که حواسشون نبود بازی بودو فقط برای فحش دادنو دعوا اوردین که این داستانو راه بندازن!!!! خودتی!!

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

قرچک=حاشیه،ناسزا

کارشناس حاضر در سالن جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

خدایی من تو سالن بودم.
اول به کامنتها توجه کنید و زمان اونهارو ببینید، متوجه میشید که توسط یکی دو نفر پشت سر هم نوشته شده… خخخخ
تمام گزارش بالا به والله با جانب داری نوشته شده.
گل اول از روی خط در حالیکه محمدی دید نداشت و سه بازیکن منصوری در مقابل توپ بودن با فاصله کم زده شد و مقصر سه بازیکن بودند.
گل دوم با شوت و برخورد به باسن بازیک منصوری که در یک قدمی محمدی بود منحرف شد و توی گل رفت.
گل سوم هم با ضربه محکم بازیکن تاسیسات و دفع آن توسط محمدی روی ریواند گل شد.
کسی هم به کشاورز فحش نداد.

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

با سلام من خودم تو تماشاگرا بودم اقایه تقوی به لیدرشو میگفت شروع کنید به نظری فوش بدید عصبانیش کنید بیاد نظری به شما فحاشی کنه شما ازش فیلم بگیرید تا مدرک داشته باشید اقایه تقویه واقعا برات زشته تو ابریه ایرانو بردی با این کارت اگر باختی باختتو قبول کن اگر تیمت نمیتونه خوب بازی کنه بگرد مشکل تیمتو و بازی کناتو پیدا شما فقد بلدی با دادو بیداد نتیجرو به سمت خودت بکشی واقعا تاسف میخورم برات

قرچکی جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

از ابتدای اون زمانی که منصوری شروع کرد تو لیگ فوتسال، شاهد و ناظر بازی های اون بودم…زمان هایی که حتی ۵۰ نفر هم به سالن نمی آمد…
این کسانی که امروز به عنوان لیدر مطرح شدند بدین شرح میباشند:
موسی : میوه فروش روبروی مسجد جامع قرچک…سال های اول خیلی فحاشی میکرد و اون بلا رو سر شمسایی اورد که شمسایی تو رختکن گریه کرد…لی الان بهتر شده
عباس : لیدری که از ورامین میاد… از کشفیات اکبر تقوی هست و بقول دوستان از ۵ تا کلمه که از دهنش بیرون میاد ، ۴ تاش فحش ناموسه…ایشون لیدر تیم والیبال متین ورامین هم بوده و به ازای هر بازی مبلغی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومن از اکبر تقوی میگیره… تاکید میکنم بچه ورامیه…
مجید نیک : این فرد دیگه اوج فحاشی به تیم های حریف، داوران ف ناظر و حتی تماشاگران خودی هستش… یه ارث بهش رسیده و چندین مغازه موبایل فروشی و پاساژ زدن… تمام تحرکات غیر اخلاقی در قرچک زیر سر اینه… وی کمک مالی هم به منصوری و تقوی میکنه…

قرچكى جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

تهرانى ها از این میسوزن که تماشاگر ندارن. بى ادبى هم از مصطفى نظرى شروع شد. کاش نظرى یکم ادب داشت. بازى برگشت جواب تمام توهین هایى که کرد رو میشنوه. در ضمن. منصورى کلا دوتا لیدر داره که نوع تشویقاشون واقعا بینظیره. درود بر موسى نورى و ابوالفضل قاجار لیدر هاى با تعصب و دوست داشتنى

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

واقعا جای تاسف داره. ناسلامتی فوتسال ما تو دنیا شناخته شده اس. ۳امتیاز انقدر ارزش نداره که آدم با آبروی کشورش بازی کنه

فوتسالی جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

منصوری جان ۳-۰ نمیشه داداش ٬ ۶-۱ میشه. تا شما باشید دیگه تیمو نکشید بیرون. دهاتی ترین تیم لیگ منصوریه

shahin جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

اقاى کریم منصورى میگه عضو هیت ریسه فدراسیون هستى اره؟؟؟بد نمیدونى چند ساله تو سالن هندبال
خود وزارت ورزش کنترل میکنه لازى هارو؟؟؟
تو فیلم خنده بازار یه یارو بود اسمش دکتر کرتون بود از دکترى هیچى سر در نمى اورد بجز پول گرفتن
حالا اینم جریان شماس اقاى منصورى,
به سوادشو دارى نه اینکه برادر من ماله این حرفایى,
فوتسال و به گند کشیدى زشته,
ابرومون تو اسیا رفت,اگه مشکلت نیروى انتظامى بود چرا از همون اول بازى کردى؟؟؟
نکنه ندیدى؟؟؟،یا داشتى با لیدر تیمت حرف میزدى چه فحش هایى بده به نظرى و شمسایى و کشاورز هاااا

سینا جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

شما که دم از سواد می زنی…
با این همه غلط املایی و این جمله بندی،بد نیست که به نهضت سوادآموزی مراجعه کنید

قرچکی شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۱۸

لطفا با نام کاربری من مطلب نذارید…