کد خبر : 35734
تاریخ انتشار : شنبه 27 تیر 1394 - 15:58
-

آینده مبهم آقای خاص در لیگ دو!

آینده مبهم آقای خاص در لیگ دو!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا حیدریان با کلی افتخار ملی هیچ گاه نتوانست در عرصه باشگاهی جایگاه واقعی خود را پیدا کند. او در سال های اخیر با باشگاه های مختلف لیگ یکی و دسته دو همکاری داشته است. آخرین همکاری اسطوره فوتسال ایران و آسیا با تیم دسته دویی سن ایچ ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا حیدریان با کلی افتخار ملی هیچ گاه نتوانست در عرصه باشگاهی جایگاه واقعی خود را پیدا کند. او در سال های اخیر با باشگاه های مختلف لیگ یکی و دسته دو همکاری داشته است. آخرین همکاری اسطوره فوتسال ایران و آسیا با تیم دسته دویی سن ایچ ساوه بود اما حیدریان در یکی از بازی های دوستانه تیمش از ناحیه زانو مصدوم می شود و سایر بازی های تیمش را از دست می دهد.

این در حالی است که حیدریان در همین فصل پیشنهادهایی از تیم های لیگ برتری داشت. یکی از این پیشنهادها از جانب وحید شمسایی برای حضور در جام باشگاه های آسیا مطرح شد. حتی شمسایی اختیار تام به حیدریان داد تا سمت دلخواهش را انتخاب کند اما آقای خاص، لیگ دو را به جام باشگاه های آسیا ترجیح داد!

با این حال حیدریان دیشب هم در بازی تیمش حاضر نشد و به گفته مدیرعامل تیم احتمال حضور او در تیم با توجه به عدم صعود به دور بعد، خیلی کم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

alireza شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

بنده خدا و دوستش رو که شرایط رو به سختی فراهم کرده بود برای حضورش در سن ایچ بارفتارهای غیر حرفه ای فراریشون دادن.

Gh شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

هیچوقت استاد نمیره زیره منتِ شاگردِش ..
بهترینِ اسیایی آقا رضا حیدریان ..

نام سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

وحید شمسایی باید بیاد شاگردی حیدریان رو بکنه معلومه که سلطان حیدریان نمیره تو تیمی که شمسایی باشه!!!