کد خبر : 36254
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 12:40
-

ترابیان: هشدار این آبروریزی را داده بودم/ نتیجه تصمیمات یک نفره مشخص است!

ترابیان: هشدار این آبروریزی را داده بودم/ نتیجه تصمیمات یک نفره مشخص است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره صحبت‌های علی تارقلی‌زاده عضو ایرانی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر آبروریزی ایران در AFC به خاطر نیمه تمام ماندن بازی تاسیسات با شهید منصوری، اظهار کرد: همان موقع که بازی تاسیسات با شهید منصوری نیمه تمام ماند، گفتم که با گزارش نماینده AFC  قطعا یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره صحبت‌های علی تارقلی‌زاده عضو ایرانی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر آبروریزی ایران در AFC به خاطر نیمه تمام ماندن بازی تاسیسات با شهید منصوری، اظهار کرد: همان موقع که بازی تاسیسات با شهید منصوری نیمه تمام ماند، گفتم که با گزارش نماینده AFC  قطعا یک آبروریزی برای ما در پیش خواهد بود. همانطور که دیدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش مفصلی درباره این بازی و ترک زمین از سوی تیم شهید منصوری منعکس کرده و همین باعث شد تا آبروی ایران برود.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین درباره انتقادات کریم منصوری مدیرعامل باشگاه شهید منصوری از وی و این صحبت که سازمان لیگ فوتسال دیگر مثل زمان ترابیان یک نفره تصمیم نمی‌گیرد، تاکید کرد: من جوابی به صحبتهای منصوری نمی دهم ولی نتایج تصمیمات یک نفره و نتایج تصمیمات چندنفره در فوتسال مشخص است. دیگر لازم نیست من توضیح بیشتری بدهم.

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یادآور شد: بعضی از کشورها برای حضور در ایران تغییراتی داشتند. به عنوان مثال نماینده ژاپن با تغییر مدیریت روبرو شد و ما هم به سرعت ویزای آنها را جابه جا کردیم. در حال حاضر همه تیم های آسیایی ویزای خود را گرفته اند و به جز القادسیه کویت و نماینده قرقیزستان که در حال حاضر در ایران هستند، بقیه هفته آینده به اصفهان سفر می کنند.

ترابیان ادامه داد: همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۳ نفر به ایران می آیند که طبق هماهنگی های صورت گرفته، این مسئولان از فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت مستقیم با یک دستگاه اتوبوس راهی اصفهان می شوند.

عضو ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا درباره وضعیت کفپوش سالن نقش جهان، گفت: کفپوش در حال حاضر در گمرک است. من روز چهارشنبه برای ترخیص کفپوش به گمرک رفتم که کارها یک مقدار طول کشید. طبق هماهنگی‌ها قرار است این کف پوش که از کشور فرانسه وارد شده،  صبح شنبه ترخیص شود و به اصفهان برود. خود من هم شنبه عازم اصفهان می شوم تا کارها را از نزدیک زیر نظر بگیرم.

ترابیان در پایان درباره ناراحتی وحید شمسایی از تحویل نگرفتن تو‌پ‌های مخصوص مسابقات جام باشگاههای آسیا هم تاکید کرد: من دو سه روز پیش توپها را به تیم تاسیسات تحویل دادم تا آنها بتوانند یک هفته پیش از شروع مسابقات با آن تمرین کنند و مشکلی از این بابت نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بى طرف جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

آقاى ترابیان خدایى دوران ریاست شما خیلى سرد و گرم میشدى

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

فقط نیروى حراست ورزش اون سالن لیاقت داره خوب اینجوریه حراست ورزش همه سالنها مدیریت کنن دیگه هیچ تیمى پول به نیروى انتظامى نده و مزاحم آنها نشود

بى طرف جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

فقط حراست ورزش اون سالن لیاقت حراست داره خوب اینجوریه حراست ورزش همه سالنهاى کشور مدیریت کنن دیگه هیچ تیمى پول به نیروى انتظامى نمیده و مزاحم اونها نمیشه

قرچک جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

اقای ترابیان منصوری قدیمی ترین و پرافتخارترین تیم فوتسال ایرانه به خودت بیا انقدر حالاو هواتو عوض نکن عزیزم

علی جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

هرگز کسی به توانمندی ترابیان نخواهد آمد