کد خبر : 36658
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 23:48
-

صدا و سیما همچنان با فوتسال قهر است/ پخش مستقیم جام باشگاه های آسیا در هاله ای از ابهام!

صدا و سیما همچنان با فوتسال قهر است/ پخش مستقیم جام باشگاه های آسیا در هاله ای از ابهام!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شمارش معکوس برای برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۵ شروع شده و تنها پنج روز دیگر تا این رویداد مهم زمان باقی مانده است. با این حال هنوز تکلیف پخش زنده مسابقات از شبکه های تلویزیونی مشخص نشده است. مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی از احتمال بالای پخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شمارش معکوس برای برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۵ شروع شده و تنها پنج روز دیگر تا این رویداد مهم زمان باقی مانده است. با این حال هنوز تکلیف پخش زنده مسابقات از شبکه های تلویزیونی مشخص نشده است.

مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی از احتمال بالای پخش این مسابقات از طریق شبکه سه سیما خبر می دهند اما بر اساس شنیده ها مشکلات عدیده ای بر سر راه آن وجود دارد.

گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولان برگزاری بازی ها را ملزم کرده تا تمام مسابقات به صورت HD فیلمبرداری شوند اما صدا و سیمای اصفهان با توجه به امکانات محدودش نمی تواند از عهده این کار برآید.

مانع دیگر، حق پخش بالای مسابقات است و صدا و سیما برای پخش بازی های تاسیسات باید مبلغ هنگفتی را به اسپانسر بازی های پرداخت کند.

از همین روست که هنوز هیچ کدام از شبکه های سراسری تلویزیونی خبر پخش مسابقات را اعلام نکرده اند. شبکه سه سیما در کنداکتور برنامه های روز جمعه ۹ مرداد، بازی فوتبال پرسپولیس و پدیده را قرار داده است.

با این حال عباس ترابیان در این زمینه امیدوار است.  وی در گفت و گو با خبرنگار fut5al اظهار کرد: قطعا یکی از شبکه های سیما بازی ها را پوشش می دهد. حال شبکه سه نشد، شبکه ورزش هست. شبکه ورزش هم پخش نکرد، شبکه استانی اصفهان قطعا پخش می کند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصور یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۱

باسلام و عرض ادب خدمت آقای حامد اردحالی دلسوز فوتسال ایران من از اول چاپ مطالب روی خط فوتسال که در خبر ورزشی چاپ میشود همیشه میخواندم و میخوانم و خیلی خوشحال هستم تنها پایگاه فوتسال ایران که تنها به فوتسال میپردازد افنتاح شده است تنها خواهش من از شما وکارشناسان محترمتان این هست که فرق بین تیم های لیگ برتر نزارید و همه را به یک چشم ببینید و در انتخاب تیم منتخب هفته را از بازیکنان راس استفاده نکنید بلکه ما بازیکنانی داریم که در عقب زمین تلاش میکنند بازیکنان راس گل بزند من خودم این هفته در قرچک بودم و بازی را از نزدیک کامل دیدم تیم قرچک که تیم هماهنگی نیست با نبود آقای طاهری تمام مسوولیت جمع کردن تیم به گردن آقای افشین کاظمی بود و وقتی تیم قرچک۳-۲جلو افتاد فشار وحشتناکی را تیم فرش آرا به روی دروازه وارد کرد و اگر آقای افشین کاظمی نبود باور کنید فرش آرا با گل های زیاد منصوری را میبردند ضمن درخواست از جنابعالی پیشنهاد میکنم در تیم منتخب هفته از بازیکنان عقب گیر هم انتخاب کنید باتشکر و خسته نباشید خدمت شما و تمام زحمت کشان پایگاه خبری فوتسال انشالله موفق باشید

ابراهیم یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۲۵

حرفتو قبول دارم واقعا افشین کاظمی تو فوتسال ایران یدونه اس بسیار بازیکن ارزشمندیه..

نیما کریمی یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

عادت کردیم همه جا آبرومون بره.دنیا سالهاست HD شده غیر از ایران.خجالت داره. خجالت بکشین. خجالت بکشین
ای مسعولان خجالت بکشین.

نیما کریمی یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

سال۲۰۱۵ هست ودوران شکوفایی تکنولوژی مدرن ولی فوتسال جام باشگاههای آسیا در اصفهان میخواد با دوربینهای بی کیفیت فاقد تکنولوژی HD فیلمبرداری بشه و قطعآ باعث خنده ی کشورهای آسیایی به ما خواهد شد.چرا باید بدین شکل باشه؟ چر ا ما باید تا حالا زیر ساختهای HD شدن رو فراهم نکرده باشیم که چنین رویداد مهمی در سطح قاره در اوج بی کیفیتی فیلم برداری بشه؟
عادت کردیم همه نوع تکنولوژی از همه دیرتر به کشور ما وارد بشه.دنیا سالهاست HD شده غیر از ایران.
گینه و پاکستان و تاهیتی و سورینام و…. هم خیلی وقته HD شدن ولی مسعولان بی کفایت ما فقط فکر حفظ میزشونن و اصلآ اصلآ به فکر برروزرسانی تکنولوژی و از جمله تکنولوژی ورزشی نیستن.
هییییییچ بنی بشری هم پیدا نمیشه بشون مشاوره بده که پدیده ای بنام کیفیت HD هم وجود خارجی داره.
هرچی میکشیم از بی کفایتی مسعولان مان است.کسی نیست که یقه ی آن نابخردانی که تا بحال اقدام به HD کردن شبکه های کشور نکردن رو محکم بگیره.
خدا