کد خبر : 36445
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 9:45
دسته‌بندی نشده
-

پایان کار ترابیان در کمیته فوتسال AFC/ کفاشیان رئیس شد

پایان کار ترابیان در کمیته فوتسال AFC/ کفاشیان رئیس شد
تغییرات در کمیته های AFC به کمیته فوتسال هم رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا از علی کفاشیان درخواست کرد تا برای پست های کمیته های مختلف، افرادی را به عنوان کاندیدا معرفی کند که فدراسیون هم سریعا لیستی را تهیه و ارسال کرد.
بر اساس مقررات، از هر کشور تنها یک نفر می‌تواند در یک کمیته عضو باشد. از طرف دیگر عضویت فرد در یک کمیته، مانع عضویت او در کمیته‌های دیگر خواهد بود.
یکی از این کمیته های حساس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی که به مانند سالهای گذشته عباس ترابیان برای عضویت در آن معرفی شده است.
این کلیت خبری بود که منتشر شده بود. اما اطلاعات جدیدی رسیده است اینکه از لیست بلند بالایی که کفاشیان به ای اف سی داده تنها ۸ نفر پذیرفته شده اند و بقیه رد شده اند.
البته برخی رد شدگان از اینکه رد شده اند حسابی تعجب کرده اند و البته برخی از آنها مثل ترابیان از رد شدن خبر ندارند. احتمالا کفاشیان به آنها دلداری خواهد داد.
خود کفاشیان دیگر عضو کمیته مسابقات ای اف سی نیست و عباس ترابیان به این دلیل که کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی شده است رد شده است.
کفاشیان چون نایب رئیس ای اف سی و عضو کمیته اجرایی است باید رئیس یک کمیته باشد و در حالیکه گفته می شد وی ممکن است رئیس کمیته بازاریابی یا مسابقات شود، اما در نهایت رئیس کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال شد.
ترابیان خیالش جمع بود که کفاشیان تمایل به کمیته مسابقات دارد و خودش در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی می ماند و حتی در فدراسیون، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی شده بود اما حالا او هم رد شده است. عباس ترابیان حدود ۸ سال عضو کمیته فوتسال AFC است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.