کد خبر : 36743
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 16:41
-

ذکایی: فدراسیون فوتبال درخواستی برای پخش مسابقات جام باشگاه ها نداده است!

ذکایی: فدراسیون فوتبال درخواستی برای پخش مسابقات جام باشگاه ها نداده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میزبانی جام باشگاه های آسیا در بهمن ماه ۱۳۹۳ به ایران اعطا شد. از همان موقع مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به تکاپو افتادند تا مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر بازی ها را فراهم کنند. یکی از این موارد، مذاکره با صدا و سیما برای پخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میزبانی جام باشگاه های آسیا در بهمن ماه ۱۳۹۳ به ایران اعطا شد. از همان موقع مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به تکاپو افتادند تا مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر بازی ها را فراهم کنند. یکی از این موارد، مذاکره با صدا و سیما برای پخش مستقیم بازی ها بود. حتی طی خبری که از جانب رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال اعلام شد، گفته شد وی به همراه وحید شمسایی جلسه ای با مسئولان صدا و سیما داشتند و قول پخش بازی ها را گرفتند.

این در حالی است که در آستانه شروع این مسابقات، هیچ خبری از پخش مستقیم بازی ها نیست.

در این زمینه سراغ مسئولان شبکه سه سیما رفتیم تا علت عدم پخش بازی ها را جویا شویم.

حسین ذکایی، تهیه کننده گزارش ورزشی شبکه سه در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، دراین باره توضیح داد: برای اینکه بازی های جام باشگاه های فوتسال آسیا پخش شود، باید مکاتباتی از جانب مسئولان برگزار بازی ها با صدا و سیما صورت می گرفت.

وی افزود: ما هم در جریان برگزاری این بازی ها هستیم اما هنوز هیچ درخواستی از جانب فدراسیون فوتبال برای پخش زنده بازی ها به دستمان نرسیده است!

به گزارش fut5al، در حالی ذکایی از عدم ارسال درخواست می گوید که افتخاری و ترابیان بارها از مذاکره با شبکه سه خبر داده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ادرین یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

واقعاجای تاسف داره درحالی که بازی هاداره توایران برگزارمیشه اماهیچ اقدام وهمکاری برای پخششون از شبکه های سراسری صورت نمیگیره.واقعاعلاقه مندای فوتسال تاکی بایداین وضعیتوتحمل کنن!!!یکی داره این وسط کم کاری واهمال میکنه!!!!!!خواهش میکنم ازپایگاه خبری پیگیراین موضوع باشه همچنان.واقعابی توجهی به این موضوع یکی ازدلایل ضربه خوردنه فوتساله

نیما کریمی یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

افتخاری بی لیاقت