کد خبر : 36749
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 17:59
-

عدم پخش رقابت های باشگاه الخلیج امارات تکذیب شد/نام الخلیج امارات مجعول نیست

عدم پخش رقابت های باشگاه الخلیج امارات تکذیب شد/نام الخلیج امارات مجعول نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابرقویی نژاد درباره اینکه مسئولان صدا و سیمای اصفهان عنوان کرده اند رقابت های تیم فوتسال باشگاه الخلیج امارات در جام باشگاه های فوتسال آسیا به صورت تلویزیونی پخش نخواهد شد، اظهار کرد: هیچ مسئولی اعلام نکرده که رقابت های این تیم پخش تلویزیونی نخواهد داشت و چنین مطلبی تکذیب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابرقویی نژاد درباره اینکه مسئولان صدا و سیمای اصفهان عنوان کرده اند رقابت های تیم فوتسال باشگاه الخلیج امارات در جام باشگاه های فوتسال آسیا به صورت تلویزیونی پخش نخواهد شد، اظهار کرد: هیچ مسئولی اعلام نکرده که رقابت های این تیم پخش تلویزیونی نخواهد داشت و چنین مطلبی تکذیب شده است.
وی درپاسخ به اینکه آیا از حضور این تیم با اعتراض به AFC به دلیل نامگذاری ‌اش جوگیری به عمل خواهد آمد یا خیر،‌ خاطرنشان کرد: مگر می شود از چنین چیزی جلوگیری کرد. آن ها با این نام در مسابقات ثبت نام کرده اند و مراحل کارشان را درAFC به ثبت رسانده اند و این تیم با همین نام در قرعه کشی رقابت ها شرکت کرده است.
مسئول برگزاری رقابت های جام فوتسال باشگاه های آسیا با تصریح اینکه نام باشگاه الخلیج امارات مجعول نیست، گفت: این اسم مجعول نیست و اسم دیگری است که مجعول بوده و در این زمینه ایجاد حساسیت می کند.
ابرقویی نژاد در پاسخ به اینکه افتخاری رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران بیان کرده که این فدراسیون در صدد تغییر نام باشگاه اماراتی برای حضور در رقابت های جام باشگاه فوتسال آسیاست، اظهار کرد: بعید می دانم چنین حرفی قابلیت اجرایی داشته باشد.
وی همچنین درباره روند برگزاری این رقابت ها، گفت: برنامه ریزی این رقابت ها از سه ماه پیش انجام شده و زمان بندی های آن نیز اعلام شده است. درحال حاضر ورزشگاه ۲۵ آبان در محدوده ورزشگاه نقش جهان مراحل آماده سازی خود را سپری می کند.
مسئول برگزاری رقابت های جام فوتسال باشگاه های آسیا همچنین درمورد تامین امنیت این رقابت ها، تصریح کرد: به طور کلی مسئولیت این رقابت ها بر عهده حراست وزارت ورزش و نیروی انتظامی است. درحال حاضر نیز تیم‌های کویت، قرقیزستان، عراق و چین به ایران آمده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.