کد خبر : 36756
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 22:41
-

پیروزی کاشی‌نیلو برابر القادسیه کویت

پیروزی کاشی‌نیلو برابر القادسیه کویت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۹ مردادماه با حضور نمایندگان ۱۲ کشور به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود، برخی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برای کسب آمادگی بیشتر چند روز زودتر به کشور سفر کردند. تیم القادسیه نماینده کشور کویت در این رقابت‌ها نیز زودتر از زمان مسابقات به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۹ مردادماه با حضور نمایندگان ۱۲ کشور به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود، برخی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برای کسب آمادگی بیشتر چند روز زودتر به کشور سفر کردند.

تیم القادسیه نماینده کشور کویت در این رقابت‌ها نیز زودتر از زمان مسابقات به اصفهان وارد شد و به منظور کسب آمادگی بیشتر با کاشی نیلو نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال ایران دیداری دوستانه برگزار کرد.

در این دیدار که از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد تیم میهمان با تک گل دقیقه ۱۴ عبدالرحمان بازیکن این تیم، نیمه‌نخست را به سود خود پایان برد.

اما در نیمه دوم تیم اصفهانی نتیجه را جبران کرد و دروازه القادسیه در دقیقه ۳۶ توسط مصطفی حیدری باز شد، همچنین مهدی یوسفی گل دوم این دیدار دوستانه را به‌ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ بازی خاتمه یابد.

تیم کاشی نیلو که نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتسال کشور را تجربه می‌کند، پس از این دیدار تمرینات آماده‌سازی خود را در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر زیر نظر رضا صادقی سرمربی تیم ادامه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

بابا وحید شمسایی نترس این تیم از تیم کاشی نیلو باخت که تازه اومده لیگ برتر حالا توبا تیم ملی اینقدر ازش میترسی !! نترس اینجا اصفهانه تو کویت ازشون یازده تا گل خوردی

نیما کریمی دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۲۲

سال۲۰۱۵ هست ودوران شکوفایی تکنولوژی مدرن ولی فوتسال جام باشگاههای آسیا در اصفهان میخواد با دوربینهای بی کیفیت فاقد تکنولوژی HD فیلمبرداری بشه و قطعآ باعث خنده ی کشورهای آسیایی به ما خواهد شد.چرا باید بدین شکل باشه؟ چر ا ما باید تا حالا زیر ساختهای HD شدن رو فراهم نکرده باشیم که چنین رویداد مهمی در سطح قاره در اوج بی کیفیتی فیلم برداری بشه؟
عادت کردیم همه نوع تکنولوژی از همه دیرتر به کشور ما وارد بشه.دنیا سالهاست HD شده غیر از ایران.
گینه و پاکستان و تاهیتی و سورینام و…. هم خیلی وقته HD شدن ولی مسعولان بی کفایت ما فقط فکر حفظ میزشونن و اصلآ اصلآ به فکر برروزرسانی تکنولوژی و از جمله تکنولوژی ورزشی نیستن.
هییییییچ بنی بشری هم پیدا نمیشه بشون مشاوره بده که پدیده ای بنام کیفیت HD هم وجود خارجی داره.
هرچی میکشیم از بی کفایتی مسعولان مان است.کسی نیست که یقه ی آن نابخردانی که تا بحال اقدام به HD کردن شبکه های کشور نکردن رو محکم بگیره.
خدا

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۵

اقا این کاشی نیلو خوب زیر ابی داره خودشو قوی میکنه دست مریضاد به بچه های بومی اصفهان

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۸

بنازم به این رضا صادقی و بازیکنانش واقعا حرف ندارید