کد خبر : 36855
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 16:02
-

افتخاری: صدا و سیما خواب است!/ «الخلیج» مشکلی ندارد و اسمی عام است

افتخاری: صدا و سیما خواب است!/ «الخلیج» مشکلی ندارد و اسمی عام است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا افتخاری در ارتباط با صحبت‌های اخیر مسئول برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: حساسیت ما تنها روی خلیج ع‌رب‌ی است. ما از گذشته به نام خلیج فارس اعتقاد داریم و خلیج ع‌رب‌ی را قبول نداریم. الخلیج مشکلی ندارد و به سمت هیچ کشوری هدایت نمی‌شود. الخلیج اسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا افتخاری در ارتباط با صحبت‌های اخیر مسئول برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: حساسیت ما تنها روی خلیج ع‌رب‌ی است. ما از گذشته به نام خلیج فارس اعتقاد داریم و خلیج ع‌رب‌ی را قبول نداریم. الخلیج مشکلی ندارد و به سمت هیچ کشوری هدایت نمی‌شود. الخلیج اسم عام است و اگر اسم تیم را بگذارند، خلیج ع‌رب‌ی ما این نام را نمی‌توانیم قبول کنیم.

رئیس کمیته فوتسال این را که منظور از واژه الخلیج همان خلیج ع‌رب‌ی است، قبول نداشت و تاکید کرد: خلیج اسم عام است. اگر این چنین نبود خلیج ع‌رب‌ی را به کار می‌بردند. خود آنها هم می‌دانند که با این اسم نمی‌توانند به ایران بیایند و در مسابقات حضور داشته باشند.

ابرقویی‌نژاد در مصاحبه اخیر خود نام الخلیج را بدون مشکل دانسته و اظهار کرده بود: این تیم نامی مجهول و جعلی ندارد.

وی درباره مصاحبه ذکایی که اعلام کرده بود، فدراسیون درخواستی به شبکه ۳ برای پخش مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نداده است، گفت: صداوسیما خواب است. من به همراه وحید شمسایی نزد آقازمانی، مدیر ورزشی شبکه ۳ رفتیم. در جلسه برگزار شده وی قول مساعد داد اما گفت که درخواست بدهید. فردای آن روز درخواست را به صداو‌سیما ارسال کردیم.

وی در پایان گفت: ما نمی‌توانیم به صداوسیما اجبار کنیم. بالاخره این موضوع بحث ملی است، تیم‌های ۱۲ کشور آسیا به ایران می‌آیند. فکر می‌کنم که مسابقات حساس و بازی‌های تاسیسات دریایی را شبکه سه پخش خواهد کرد؛ هر چند که هنوز تصمیم خود را برای درخواست ارائه شده اعلام نکرده‌اند. همچنین شبکه ورزش اصولا مسابقات را پخش می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قرچک دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

بابا یکی باید تو رو از خواب بیدار کنه سنبل خان!! راستی کی میایی ایران بازی های آسیایی اصفهان هست یادت نره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلیج فارس سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۱۰

اقای افتخاری شما خواب بودی که یک ماه پیدات نبود.این میز چقدر ارزش داره که حاضری اعراب به نام ایران ۲۵۰۰ سالت داخل کشور خودت اهانت کنند.وای بر غیرت تو.

binamm سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۷

AGHAYE EFTEKHARI
AGE SEDA VA SIMA KJHABE PAS HATMAN SHOMA TOO KOMA HASTI

نیما کریمی سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

افتخاری افتخاری
لیاقت نداری لیاقت نداری

نام ... سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

آقای افتخاری معضل اصلی فوتسال! صدا و سیما خوابه میشه بیدارش کرد شما که خودتا زدی به خواب بیدارتم نمیشه کرد