کد خبر : 36826
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 13:22
-

شمسایی:مدعی قهرمانی‌بودن سخت‌است اما دور از دسترس نیست

شمسایی:مدعی قهرمانی‌بودن سخت‌است اما دور از دسترس نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در آستانه جام باشگاه‌های آسیا اظهارداشت: مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از جمعه با میزبانی اصفهان آغاز می‌شود. بدون تردید سطح رقابت‌ها بالا خواهد بود. تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و وجود بازیکنان ملی و خارجی در دیگر تیم‌ها شرایط را برای ما سخت و سنگین خواهد کرد. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در آستانه جام باشگاه‌های آسیا اظهارداشت: مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از جمعه با میزبانی اصفهان آغاز می‌شود. بدون تردید سطح رقابت‌ها بالا خواهد بود. تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و وجود بازیکنان ملی و خارجی در دیگر تیم‌ها شرایط را برای ما سخت و سنگین خواهد کرد.

وی افزود: با این حال بازیکنان ما چیزی کمتر از بازیکنان‌خارجی ندارند. ما با تمام توان و تجربه در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد. تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و آمادگی لازم را کسب کرده‌ایم. علاوه بر این مردم یار ششم ما هستند. با یاری خدا موفق خواهیم شد.

شمسایی در ادامه گفت: مدت‌هاست در سطح‌ملی و باشگاهی قهرمانی نداشته‌ایم. آخرین عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را سال ۲۰۱۳ با تیم فولاد ماهان ثبت کردیم. ان‌شاالله این دوره از مسابقات مرهم و خط بطلانی باشد بر عدم موفقیت سال‌های اخیر و هدف تاسیسات هم جبران ناکامی‌های اخیر باشگاهی باشگاه‌های ایرانی در آسیا است.

وی با اشاره به نخستین دیدار تاسیسات‌دریایی با تیمی از امارات که با نام «الخلیج» در این رقابت‌ها حضور یافته متذکر شد: در اولین بازی مقابل الخلیج به میدان می‌رویم. این اسم جعلی ما را مصمم‌تر کرده و احساسی بازی نمی‌کنیم اما با تعصب‌ملی، منطقی و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم تاسیسات‌دریایی همچنین خاطرنشان کرد: ما ۷-۸ بازیکن‌ملی داریم. با امید به خدا، دعای مردم و عزم بازیکنان پیش می‌رویم. مدعی قهرمانی‌بودن سخت‌است اما دور از دسترس نیست.

وی درباره ۳ برد پیاپی تیم تاسیسات در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر ایران هم گفت: ما خوشبختانه شروع قدرتمندی داشتیم. البته تیم‌های مقابل هم ضعیف نبودند و سخت توانستیم ببریم. علاوه بر اینکه تعدادی از تیم‌ها هنوز دیزلی هستند و شروع به کار نکرده‌اند، ادامه رقابت‌ها سخت‌تر خواهد بود.

مدیرفنی تاسیسات‌دریایی با اشاره به اتفاقات بازی این تیم مقابل نماینده‌قرچک افزود: متاسفانه بازی مقابل تیم شهید منصوری جو بدی پیش آمد. ما نیمه‌اول ۳ بر یک از حریف پیش بودیم اما تیم منصوری هم خوب بازی می‌کرد. متاسفانه حریف ما نیمه‌دوم به دلیل نبود نیروی‌انتظامی به زمین نیامد، در صورتی که باشگاه زیر نظر وزارت ورزش است و چند سال است نیروی‌انتظامی در حفظ امنیت باشگاه دخیل نیست.

شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر شاهد این‌ اتفاقات و فضاهای این‌چنینی نامناسب در ورزش نباشیم.خوشحالیم کمیته‌انضباطی با برخورد صحیح و به موقع با این جریانات در هفته های نخستین لیگ موجب پیشگیری و ادامه نیافتن آن در طول لیگ می‌شود.

منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

ایشون و برادرشون خودشون رو اینقدر بزرگ میدونن که راجع به بازی گیتی و نماینده چین از هر دو تیم ایرادات فنی میگرفتن و از پشت نیمکت مرتب انتقادات فنی میکردن.