کد خبر : 36868
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:33
-

شمس:تاسیسات و ناگویا فینالیست می شوند/شمسایی از الان دنبال بهانه برای شکستش است/با القادسیه همکاری ندارم

شمس:تاسیسات و ناگویا فینالیست می شوند/شمسایی از الان دنبال بهانه برای شکستش است/با القادسیه همکاری ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که از جمعه این هفته در اصفهان آغاز می‌شود، اظهار کرد: تمام تیم‌های آسیایی از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند برای همین به نظر می‌رسد سطح مسابقات بالا باشد. تنها تیمی که بازیکن خارجی ندارد، تیم تاسیسات ایران است ولی مشخص است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که از جمعه این هفته در اصفهان آغاز می‌شود، اظهار کرد: تمام تیم‌های آسیایی از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند برای همین به نظر می‌رسد سطح مسابقات بالا باشد. تنها تیمی که بازیکن خارجی ندارد، تیم تاسیسات ایران است ولی مشخص است که نماینده ایران یک سر و گردن بالاتر از تیمهای دیگر است. بعد از تاسیسات هم تیمهای ناگویا و چونبوری تایلند قرار دارند.

مسئول گروه تکنیکی فوتسال AFC ادامه داد: البته چونبوری تایلند هم دو بازیکن اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و این می‌تواند خبر خوبی برای تیم تاسیسات باشد. در هر صورت از نظر من فینال جام باشگاه‌های آسیا بین تاسیسات دریایی و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود.

شمس درباره اینکه وحید شمسایی سرمربی تاسیسات گفته بود «برخی به خاطر ۸ هزار دلار پرچم ایران را کنار گذاشتند»، گفت: اول از همه باید بگویم من هیچ ارتباطی با القادسیه ندارم. من سه سال در کویت بودم و کویتی‌ها همیشه به من لطف داشتند ولی من در حال حاضر ارتباطی با این باشگاه ندارم. به نظرم  دوستان از الان دنبال بهانه برای باختهایشان هستند تا اگر شکست خوردند، آنرا گردن دیگران بیندازند.

وی افزود: بعضی‌ها مدام می‌گویند ما فیلم بازی حریفان را نداریم. اصلا نیازی به فیلم نیست. وقتی مسابقات شروع شود، تیمها می‌توانند خودشان به شناخت برسند. ضمن اینکه مسابقات لیگ کویت از شبکه‌های بین المللی پخش می‌شود و دوستان اگر زرنگ بودند می‌توانستند از این طریق تیم القادسیه را بشناسند. شاید آنها از چنین چیزی بی نیاز باشند چون در لیگ داخلی دنبال مسائل فنی نیستند و همین هفته هم با پرتاب بطری به داخل زمین پیروز شدند ولی آنها باید بدانند که جام باشگاه‌ها مثل لیگ برتر نیست که بتوان با پرتاب بطری نتیجه گرفت!

مسئول گروه تکنیکی فوتسال AFC در پایان گفت: من چهارشنبه هفته گذشته اصفهان بودم و سپس به تهران بازگشتم. روز چهارشنبه این هفته به همراه سایر اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی اصفهان خواهم شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبانى دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

استاد شمس بهتر بود میگفتى با بطرى آب و تبانى!!! نمیشه تو آسیا قهرمان شد هرچند که تاسیسات با ١٢ بازیکن ملى پوش و میزبانى و هزینه میلیاردى اگر قهرمان نشه باید جمش کنه بره دیگه هر چند تو جلوى بچه هاى با عیرت قم کم آوردن

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

فقط مجرى منصورى خوب بلده وحیدشمسایى و گریه بندازه

م دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

فقط باداوری میبرنداقای افتخاری کم حمایت کن

اصفهانی دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

بابا این تیم هایی که آمدن اصلا تیم نیستن همشون دارن به همه تیم های ایرانی میبازند تاسیسات مثل آب خوردن باید قهرمان بشه با این تیم هایی که ما دیدیم این دوره از همه دوره ها ضعیف تر برگزار میشه

نام ... سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۰

همون طوری که دبیری با شمس قهرمان شد؟!!!

نام ... سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

همین آسیایی که که ما می گیم تیم نیستند ۳-۴ ساله که نمی ذارن ما قهرمان شیم.

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

مشکل اصلی و فعلی فوتسال ایران بی عرضگی فدراسیون و کمیته فوتسال و البته خودخواهی اقایان شمس و شمسایی و اکثر مربیانی هست که خودشون رو عقل کل و همه کاره میدونن.

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

شما شک نکنید که تیمهای که ایران اومدندصد درصد ضعیف هستند وتاسیسات قهرمان میشه شمسایی میخواهد قهرمانیشو بزرگ جلوه بده خیلی زرنگه .

حرف حق سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۲۱

آقای شمس چون شما با شمسایی خوب نیستی حاضری ایران ببازه.اما حالا دیگه نام شمسایی در میان نیست نام هفتاد ایرانی در میانه میدان است.بیایید یکم آدم باشیم.ننگ برهرچی بی غیرته ایرانیه که دوست نداره تاسیسات ایران قهرمان بشه

هوادار سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۴

عزیزان حمایت از شمسایی حمایت از فوتسال ایرانه.تو این چند سال هیچ نتیجه نگرفتیم.پس حمایت کنیم تا آبروی فوتسال مون برگرده

نام ... سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

موافقم

حسینی سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۲

تو به خاطر اینکه شمسایی نتیجه نیگره و سرمربی تیم ملی نشه حاضری هر کاری بکنی. اینها که چیزی نیست.

ناشناس چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۱۶

بترکه چشم حسود….شمسایی قهرمان می شه تا دشمناش که فقط بهش تهمت مزنند،لال شن.