کد خبر : 36783
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:20
-

هتل نمایندگان قطر و لبنان تغییر کرد/ مشکلاتی به قیمت آبروریزی!

هتل نمایندگان قطر و لبنان تغییر کرد/ مشکلاتی به قیمت آبروریزی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هنوز آغاز نشده که مشکلات بیرونی برگزاری این مسابقات را تحت تاثیر قرار داده و تا پای آبروریزی ایران برای میزبانی از این مسابقات پیش برده است. یکی از این مشکلات مربوط به اسکان دو تیم الریان قطر و بانک لبنان می‌شود که پیش از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هنوز آغاز نشده که مشکلات بیرونی برگزاری این مسابقات را تحت تاثیر قرار داده و تا پای آبروریزی ایران برای میزبانی از این مسابقات پیش برده است.

یکی از این مشکلات مربوط به اسکان دو تیم الریان قطر و بانک لبنان می‌شود که پیش از این هتل آسمان را رزرو کرده بودند؛ با این حال در فاصله چند روز مانده تا شروع مسابقات، به خاطر مشکلاتی هتل محل اقامت دو تیم تغییر کرده و مسئولان برگزاری مجبور شدند هتل کوثر را انتخاب کنند.

عباس ترابیان عضو ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در این خصوص گفت: متاسفانه هتل آسمان همکاری کافی با ما نداشت و مجبور شدیم محل اسکان الریان و بانک لبنان را به هتل کوثر تغییر بدهیم. خوشبختانه مسئولان هتل کوثر همکاری خوبی داشتند و با دید ملی به این موضوع نگاه کردند و در واقع کمبودهای ما را نادیده گرفتند.

وی درباره هتل عباسی تصریح کرد: تمام امکانات این هتل بالاتر از پنج ستاره بوده و خدماتشان عالی است. تا جایی‌که حتی امکانات این هتل رضایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم در پی داشته است، اما متاسفانه هتل عباسی اینترنت مناسبی ندارد. این معضل اصلی نمایندگان AFC است که به خاطر مناسب نبودن سرعت اینترنت مجبورند بعضی از کارهایشان را در حیاط و محوطه بیرونی هتل انجام بدهند!

عضو ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا همچنین گفت: مدیریت هتل هم در تلاش برای حل این مشکل است ولی گویا باید برای حل این مشکل از تهران دستور داده شود. من خواهش می‌کنم تا مسئولان نسبت به حل این مشکل اقدام کنند تا میزبانی ایران در جام باشگاه‌های آسیا تحت تاثیر قرار نگیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.