کد خبر : 36921
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:28
-

حلاجی: همه چیز خوش و خرم است، نمی‌خواهیم هواداران قهر کنند/ نگرانی‌ از رقبا نداریم

حلاجی: همه چیز خوش و خرم است، نمی‌خواهیم هواداران قهر کنند/ نگرانی‌ از رقبا نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی در خصوص شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: تیم عصر روز یکشنبه وارد اصفهان شد و صبح‌ و بعدازظهر تمرینات خود را انجام می‌دهد جمعه اولین بازی تأسیسات در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و امیدواریم گام اول را با قدرت بردارند.  وی در مورد مشکلاتی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی در خصوص شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: تیم عصر روز یکشنبه وارد اصفهان شد و صبح‌ و بعدازظهر تمرینات خود را انجام می‌دهد جمعه اولین بازی تأسیسات در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و امیدواریم گام اول را با قدرت بردارند.

 وی در مورد مشکلاتی که تأسیسات در اصفهان با آن روبرو شده از جمله مهیا نبودن سالن ۲۵ آبان اظهار داشت: خیلی نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. شرایط به گونه‌ای شده که ما هم در اصفهان میزبان هستیم به هر حال نمی‌خواهم به گونه‌ای باشد که تأثیرات منفی بگذارد. همه چیز را با خوشی و خرمی سپری می‌کنیم تا مردم اصفهان با ما قهر نکنند و از ما مسابقات استقبال کنند.

مدیرعامل باشگاه تأسیسات در خصوص شرایط این تیم یادآور شد: به لحاظ فنی تیم شرایط بسیار خوبی دارد و کادر فنی بسیار خوب کار خود را دنبال می‌کند. تمام تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. با وجود اینکه سایر رقبا از بازیکنان خارجی بهره می‌برند اما ما نگران این موضوع نیستیم و با قدرت می‌خواهیم جام را به دست آوریم زیرا هدفمان در ابتدا هم این موضوع بود.

حلاجی خاطرنشان کرد: فوتسال ما زمانی در جهان یکی از قدرت‌ها بود اما هم‌اکنون ۳ سال است که جامی به دست نیاورده‌ایم و ما می‌خواهیم این طلسم را بشکنیم و حفظ آبرو کنیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.