کد خبر : 36932
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:56
-

سلیمانی: حریفان سختی داریم اما قهرمانی فوتسال زنان آسیا را می خواهیم

سلیمانی: حریفان سختی داریم اما قهرمانی فوتسال زنان آسیا را می خواهیم
سرمربی تیم فوتسال زنان ایران گفت که ایران در نخستین دوره جام ملت های آسیا با وجود حریفان قدرتمندی چون ژاپن کارسختی در پیش دارد اما با هدف کسب قهرمانی آسیا راهی مالزی می شویم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی گفت : تیم بسیار خوبی داریم زیرا بازیکنان این تیم به دلیل حضور در تیم های لیگ برتری و سابقه ملی پوش بودن از آمادگی زیادی برخوردارند و به طور یقین این تجربیات می تواند به آنان در ارایه یک بازی خوب در میدان آسیایی کمک کند.

وی که یک ماه پیش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان فعالیت خود را آغاز کرده است و پیشتر به عنوان مربی با این تیم همکاری می کرد، خاطرنشان کرد : فوتسال زنان ایران عنوان نایب قهرمانی زنان آسیا را در اختیار دارد و با توجه به این شرایط جدای از انتظاراتی که از این تیم وجود دارد خودمان هم انتظار داریم در سطح بسیار بالایی در جام ملت ها حاضر شویم و علاوه بر حفظ این عنوان باید برای کسب عنوان قهرمانی این قاره مبارزه کنیم .

سلیمانی سطح آمادگی تیم فوتسال زنان را بین ۶۰ تا ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: در فرصت باقی مانده تا این رقابت ها تیم به آمادگی ۱۰۰ درصدی خواهد رسید .

مسابقات جام ملت های آسیا از ۲۶ شهریور تا چهارم مهر ماه در مالزی برگزار می شود.

وی گفت: تیم ملی فوتسال زنان هم اکنون به هماهنگی و همدلی خوبی دست یافته است و امیدوارم پس از مسابقات تدارکاتی با ازبکستان تیم به سطح بسیار بالایی از آمادگی دست یابد.

این مربی آنالیز بازی تیم های حریف را از جمله برنامه های اردوهای آمادگی سازی تیم فوتسال زنان عنوان کرد و گفت: این فیلم ها مربوط به بازیهای دو سال پیش این تیم ها است و در تلاشیم که هر چه سریع تر فیلم های جدیدی از این حریفان تهیه کنیم و برای بازیکنان آنالیز شود.

تیم فوتسال زنان ازبکستان اواخر مرداد ماه وارد تهران می شود و دیدار تدارکاتی تیم های ایران و ازبکستان ۲۶ و ۲۹ مردادماه در تهران برگزار می شود.

پیش از این قرار بود تیم ازبکستان پس از حضور در تهران در ۲۴ ، ۲۶ و ۲۸ مرداد ماه سه دیدار دوستانه با تیم فوتسال زنان ایران داشته باشد که بنا بر درخواست سلیمانی دو دیدار تدارکاتی میان دو تیم خواهند داشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

روناک سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

انشاالله تیم ملی فوتسال با خانم یاری در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنه و حضوری موفق داشته باشه….