کد خبر : 36923
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:31
-

نماینده AFC : روند آماده‌سازی سالن ۲۵ آبان ما را شگفت‌زده کرد

نماینده AFC : روند آماده‌سازی سالن ۲۵ آبان ما را شگفت‌زده کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا عصر روز دوشنبه با حضور علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس ستاد اجرایی مسابقات، محمد فایروز نماینده AFC در برگزاری مسابقات، عباس ترابیان نماینده فدراسیون در این مسابقات و اعضای اصلی کمیته اجرایی مسابقات در محل هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا عصر روز دوشنبه با حضور علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس ستاد اجرایی مسابقات، محمد فایروز نماینده AFC در برگزاری مسابقات، عباس ترابیان نماینده فدراسیون در این مسابقات و اعضای اصلی کمیته اجرایی مسابقات در محل هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه ابرقویی‌نژاد رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: با تائید سالن ۲۵ آبان یک سختی و چالشی برای مدیران استان و کشور ایجاد شد و آن چالش این بود که سالن ۲۵ آبان باید صرف سه ماه آماده برگزاری مسابقات می‎شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تلاش خوبی در اصفهان و تهران انجام گرفت و تمام مسئولان تلاش کردند این مهم اتفاق بیفتد و حالا خوشحالیم که این چالش به یک آرامش و نتیجه‌دهی مثبت منجر شده و سالن ۲۵ آبان آماده برگزاری مسابقات است.

محمد فایروز نماینده AFC در برگزاری مسابقات گفت: تلاش‌های سه ماهه‌ای که جهت برگزاری این مسابقات در اصفهان انجام شده است بسیار قابل قبول بوده و پیشرفت‌های خوبی را در این راستا شاهد هستیم.

عباس ترابیان نماینده فدراسیون در برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا نیز با بیان اینکه ما در سازماندهی در تهران از اصفهان خیلی عقب‌تر هستیم، تصریح کرد: به جز اصفهان، دو شهر دیگر هم کاندیدای میزبانی این مسابقات بودند که با توجه به سازماندهی مناسبی که در اصفهان شاهد بودیم،  این شهر را به عنوان میزبان انتخاب کردیم.

گفتنی است؛ مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۹ الی ۱۷ مردادماه در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

سازماندهی اگه خوب بود ۱۰سال پیش اصفهانیا سوار مترو میشدندد