کد خبر : 37100
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 19:01
دسته‌بندی نشده
-

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه دوم

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه دوم
نشست خبري سرمربيان تيم‌‎هاي گروه ‍B مسابقات فوتسال جام باشگاههاي آسيا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناگویا (ژاپن)، ام اف سی امجک (قزاقستان)، لوکوموتیو (ازبکستان) در گروه B مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا به میدان خواهند رفت. نشست خبری سرمربیان این سه تیم امروز در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

سرمربی ناگویا ژاپن: فعلاً هدف ما نیمه نهایی است
سرمربی تیم فوتسال ناگویا ژاپن در این نشست خبری اظهار کرد: چون تیم ما در لیگ ژاپن حضور دارد و درگیر مسابقات بودیم آماده سازی خاصی برای این مسابقات نتوانستیم داشته باشیم و همان بازی‌های لیگ را به عنوان آماده سازی قرار داده‌ایم. در این مسابقات همان طور که قدم به قدم پیش می‍رویم تیم ما از آمادگی برخوردار خواهد شد.
وی افزود: ما هدف اولمان، نیمه نهایی مسابقات است، قطعا همه مسابقات سخت خواهند بود اما فعلاً هدفمان را روی نیمه نهایی قرار داده‌ایم و با صعود به این مرحله اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد.
سرمربی لوکوموتیو ازبکستان: این بازی‌ها برای ما یک مدرسه است
سرمربی تیم فوتسال لوکوموتیو ازبکستان در این نشست خبری اظهار کرد:  برای بار دوم است که ما در این مسابقات شرکت می‌کنیم. ما با تیمی بسیار جوان آمده ایم و  این بازی‌ها را برای تجربه و به عنوان یک مدرسه در نظر گرفته ایم.
وی افزود: برای همه تیم‌ها موفقیت می‌طلبم و امیدوارم بهترین و قوی ترین تیم بتواند قهرمان شود. تیم ما خیلی جوان است ولی فکر می‌کنم آن تیمی که قوی تر است برنده مسابقات خواهد شد.
سرمربی ام اف سی امجک قزاقستان: اردوی خوبی در ایران داشتیم
سرمربی تیم فوتسال ام اف سی امجک قزاقستان گفت:  از فدراسیون فوتبال ایران برای هماهنگی اردوی تدارکاتی تیممان که از یک هفته قبل آغاز شد تشکر می‌کنم. توانستیم در این اردو بازی‌های دوستانه ای انجام بدهیم که بسیار برای تیممان مطلوب بود.
وی افزود: تیم ما بسیار جوان است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. فکر می‌کنم در بازی اول عملکرد خوبی داشته باشیم و با اینکه تجربه خوبی نداریم اما فکر می‌کنم بازی بدی هم نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.