کد خبر : 37311
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 1:10
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: انتظار گل های بیشتری را داشتیم/ تبلیغات خوبی برای بازی ها نشد

شمسایی: انتظار گل های بیشتری را داشتیم/ تبلیغات خوبی برای بازی ها نشد
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: تبلیغات خوبی برای این دیدار نشد و عدم پخش زنده تلویزیونی سبب استقبال کم مردم از این دیدار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نماینده امارات اظهار داشت: خوشحال هستم و همانطور که روز گذشته گفتم به دنبال یک هدف خاص هستیم؛ ما ۵ فینال رو پیش رو داریم که اولین فینال را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم و امیدوارم در بازی با القادسیه نیز چنین عملکردی داشته باشیم.

وی درباره اینکه در ۲ نیمه با توجه به اختلاف گلی که ۲ تیم داشتند چرا از سیستم ۵ بازیکنه استفاده کرد، افزود: با توجه به اختلاف گلی که داشتیم سعی کردیم کارهای تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم و در نیمه دوم نیز چون تیم ۵ خطا مرتکب شده بود با این کار فشار را از روی بازیکنان خارج کردیم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی خاطرنشان کرد: ما در این چند مدت روی این تمرین تمرکز زیادی داشتیم و نفرات ما برای این تاکتیک مشخص شده و ۲ تا ۳ تغییر موجود را در ادامه مسابقات رونمایی خواهیم کرد.

شمسایی درباره اینکه آیا انتظار این اختلاف گل را داشتند، تصریح کرد:‌ ما انتظار تعداد گل بیشتری را داشتیم و با هدف اینکه بتوانیم بازی را ۲ رقمی کنیم به زمین آمدیم اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و بازی با همان ۸ گل به پایان رسید.

وی درباره روز استراحت تیمش بیان کرد: ۲ ساعت عرق‌گیری و تمرین برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و پس از آن بازی القادسیه با نماینده امارات را تماشا کرده و با توجه به آنالیزها تیم را برای دیدار با القادسیه می‌بندیم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره حضور تماشاگران اصفهانی در استادیوم گفت: به نظر من تبلیغات خوبی نشده و عدم پخش زنده تلویزیونی می‌تواند سبب کاهش تماشاگران در این دیدار باشد البته از مردم اصفهان تشکر کرده و درخواست می‌کنم در دیدارهای آینده یار ششم ما باشند.

مربی تأسیسات دریایی در نشست خبری خود نامی از حریف تیمش در مسابقه امروز نبرد و تنها به ذکر نماینده امارات بسنده کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار ایران شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۶:۵۵

مرسی داری اقا وحید